نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخترم نوژا

من و یه دونه ای که 2 سال و 1 ماه و 11 روزشه

1391/8/11 9:07
نویسنده : اسما
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

نوژا

کم کم پروسه شیر خوردن دردونه من رو به اتمامه الان 3 روزه که دیگه شیر نخوردی. تا چند وقت پیش وقتی به از شیر گرفتنت فکر میکردم گریه ام میگرفت اما همینش خوبه که کم کم از شیر گرفتمت نه تو اذیت شدی و نه من نازک دل.قبلا وقتی که به این موضوع  که دیگه نمیتونم مدت زیادی تو بغل بگیرمت؛فکر میکردم روانی میشدم اما حالا که منطقی بهش فکرش میکنم میبینم این هم یه مرحله دیگه از جدا شدن و استقلالت از منه دلم واسه اینجوری بغل کردنت تنگ میشه خیلی زیاد............................هوارتا...... خوشحالم اما هنوز باور نکردم که جلوی چشمامون بزرگ میشی و من نمیفهمم تا حالا چند بار رفتم واست پوشاک خریدم؛اومدم خونه دیدم کوچیکه خجالت هر روز داری قد میکشی و بزگ تر میشی اما من حالیم نیست دوست دارم کوچولو باشی تا بیشتر واست مادری کنم وقتی چشم به مرسانا یا ماهان میافته دلم واسه اونقدی بودنت تنگ میشه اما هر روز خوشحالتر و ممنون ترم از روز قبلم به خاطر داشتنت .بازم میگم :خدایا ممنون که به ما نوژا دادی       

                          دوست دارم.................به همین سادگی  

                        5 شنبه1391/08/11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سونیا
11 آبان 91 16:53
به سلامتی تبریک میگم که راحت تونستید این مرحله بزرگ رو پشت سر بگذارید انشاالله که در تمام مراحل موفق باشید و پیروز
مامان نوژاجونی
12 آبان 91 9:57
الهی بگردم چقدر ناز خوابیدی.مامانی مبارک باشه بالاخره نوژا جونو ازشیر گرفتی.
مامان وندا
14 آبان 91 11:53
سلام عزیزم....چه خوب که راحت از شیر گرفتیش....به منم تقلب برسون تا از تجربیاتتون استفاده کنم مامانی بفرما خصوصی
مامان وندا
14 آبان 91 11:55
عزیزم بخاطر بعضیا که دوست ندارم سر از کارم در بیارن و مطالبمو بخونن
مامان وندا
14 آبان 91 11:55
آخ یادم رفت بزنم خصوصی تایید نکن
مامانی درسا
16 آبان 91 2:52
آفرین به نوژا جونی و مامانش .... قربونش چه ناز خوابیده .....
مریم (مامان آرینا)
18 آبان 91 9:33
چه آرامشی
مامان سها
18 آبان 91 22:04
عزیزم اینا رو خوندم گریه ام گرفت ... دقت کردی وقتی مامان هستی بی هوا دلت گریه می خواد یه وقتایی ...
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:06
به سلامتی این پروسه هم به شادی ختم به خیر شد. مامانی از جیش هم گرفتید؟؟؟؟؟؟
مامان دانیال
29 دی 91 10:09
سلام مامان نوژا جان عکسای دانیالو گذاشتم اگه دوست داشتین بیایید ببینین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد