نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دخترم نوژا

ماجرای دستبند

1391/7/23 9:51
نویسنده : اسما
524 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل شام با فریبا و احمد رفتیم هفت آسمان از بس که نوژا بدو بدو کرد وقتی اومدیم خونه دیدم دستبندش نیست همه جا رو گشتیم خبری نبود ازش. بابا هم یه سر رفت دوباره اونجا اما نبود ولی دلم روشن بود که پیدا میشه. این هفته دوباره رفتیم اونجا من همش به دلم افتاده بود که اونجاست . دوباره بابا پرسید که چیزی پیدا نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتن نه . یه ساعت بعد آقایی که اونجا کار میکرد اومد گفت که من دستبندتون رو پیدا کردمتشویق فردا  بیاید بگیریدش. از خوشحالی ذوق مرگ شدم آخه تو این گرونی طلا گم کردن رو کم داشتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان نوژاجوني
23 مهر 91 9:09
خداروشكركه پيدا شد.ماماني نوژاجونو يه عالم ماچ آبدارش كن
مامان وندا
24 مهر 91 12:36
خدارو شکر که پیدا شده.....نوژای خوشگلم می بو سمت خاله آره عزیزم ما شیرازی هستیم
نایسل
25 مهر 91 20:59
ای ول به اون آقاااا منم خییلی خوشحال شدم پیداش کردین عزیز دلمم
نایسل
25 مهر 91 20:59
فدات شممم اگه بهم مچسبید من سکته میکردم جادرجا میمیرددم
مامان قندعسل
27 مهر 91 7:53
خدا رو صد هزار مرتبه شكر كه پيدا شدبه قول شما تو اين گروني از اين بلاها اگه سر آدم بياد ديگه آخر بد شانسيه
مامان عرشیا
28 مهر 91 15:01
از دست این بچه هااااااا.... البته بازم جای امیدواریه که با این همه فعالیتی که دارن خودشون جایی گم نمیشن!!!
مامانی درسا
29 مهر 91 1:16
عزیزکم خدا روشکر که دستبند خوشگلت پیدا شد ..... باید پیدا میشد آخه مال نوژا جونی بود
فاطمه مامان الينا
29 مهر 91 8:45
خدا را شكر پيدا شد ولي يه تجربه خوبي شد اماديگه دستش نكن خيلي خطرناكه توي اين آشفته بازار
مریم(مامان روشا)
5 آبان 91 1:15
خداروشکر عزیزم ...منم بدجور از طلا گم کردن ناراحت میشم....یه لنگه گوشواره ی روشا رو هم گم کردم
مامان پریسا
9 آبان 91 17:04
مطمئن باش مال حلال جا دور نمیره
مریم(مامان روشا)
9 آبان 91 18:26
مامانی درسا
10 آبان 91 3:01
مامانی اینقده خوشحال شدم دوباره اومدی ..... چرا پست نمیذاری وساه دخترم .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد