نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

دخترم نوژا

نفس 2 سال و هفت ماه و سی روزه من...

1392/2/30 10:08
نویسنده : اسما
782 بازدید
اشتراک گذاری

از سر کار خسته و کوفته اومدم خونه ؛بعد از نهار روی تخت دراز کشیدم و چشمام گرم شده بود که نوژا اومد صدام کرد...1بار...2بار...3 بار...و دوباره تا چشمام گرم میشد کارش رو تکرار کرد بار آخر زیر لب یه اوووووف گفتم نوژا میگه :مامان چرا اوففف میکنی؟اوف نکن!!!!!حالا موندم چی جواب بدم؟؟؟؟؟

همون روز دوباره چشمام گرم شد که نوژا باز اومد و کلی اسباب بازی ریخت رو تخت.. منم همشونو جمع کردم اما یه ماشین جاموند تا اومدم بخوابم رفت زیر کمرم با یه غر و لند از دم در اتاقش ماشین رو هل دادم توی اتاق ؛بعد از یه حرکت یه قل خورد ماشینش ؛نوژا میگه:مامان چرا هل میدی؟ماشینم میشکنه !!!!خرابش کردیااااا؟؟؟؟و باز این منم که از کرده خود پشیمانمخمیازهناراحت


 

کارش اینه که موبایل منو برداره و  کسایی که واسه پروفایلشون  عکس گذاشتم رو شناسایی کنه و بهشون زنگ بزنه که بین همشون آرزو و بعد خاله زهرا در اولویت هستند .منم مجبورم گوشیم و روی ایر پلن بذارم تا نتونه جایی زنگ بزنه


 

یه دستشویی بلا استفاده تو حیاتمون داریم که بابایی دوچرخه اش رو اونجا میذاره. منو نوژا با هم رفتیم تو کوچه که دو چرخه سواری کنه دوچرخه منو تو حیات دید و گفت مامان.... دوچرخه بابا کو؟منم از ترس  اینکه ایراد بگیره که دو چرخه اش رو ببره تو ساختمون تو دستشویی...بهش گفتم توی انباریه با تعجب نگام کرد و گفت :تو دستشویی نیست؟؟؟؟؟و این من بودم که خجالت زده بودم از دروغی که گفته بودمخجالت


این بانوی کوچک ماعاشق حدیثه هر وقت میاد خونمون یا نوژا میره خونشون باید با گریه و فرار کردن همراه باشه.روزی یه بار باید با اهل خونه آقا جون دیدار داشته باشه وگرنه روزش شب نمیشه


 

چند روزیه که مامان جون و خاله زهرا رفتن شیراز و نوژا مهمون خونه خاله فریبا شده و اینقدر اونجا بهش خوش میگذره که حد نداره واسه اینکه خاله فریبا هر چی نوژا میگه گوش میکنه و باهاش راه میاد


 

هنوز جایزه ها واسه دستشویی رفتن ادامه داره اما هیچی جایزه به حساب نمیاد مگر بادکنک...


 

دختر مهربون من طاقت ناراحتی  هیچ کس و نداره اگه اشک کسی رو ببینه سریع میره و بوسش میکنه و نازش میکنه و با همه بچه ها دوسته


 

یکی از کارهای مورد علاقش اینه که روی کنسول ماشین وایسه و  سرش از سقف ماشین بیرون باشه و من همش موقع رانندگی استرس اینو دارم که نکنه با ترمز من بیفته پایین و سرش بخوره به دنده یا داشبورد...


و...مثل مامانش عاشق میوه های تابستونه است مخصوصا هندونه و انگور


 

و ...همچنان پارک رفتن ما ادامه دارد و ماشین سواری جز لاینفک پارکه وگرنه خوشیش کامل نمیشه و دیگه ماشین های برقی راضیش نمیکنه مگر ماشین شارژی که خودش رانندگی کنه

...وبه دستان مهربان و قدرتمند خدا میسپارمت

1392/02/30

دوشنبه

                                   

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان نوژاجوني
30 اردیبهشت 92 9:28
نوژاي مهربونم خيلي دوست دارم
مامان سونیا
30 اردیبهشت 92 10:24
خوب مامانی بچه راست میگه چرا ماشینش رو هل دادی خراب میشه دیگه
عاطفه مامان الای
30 اردیبهشت 92 10:30
سلام گلم شما برای من پیام گذاشتین؟آخه آدرسش نذاشته بودین...چند تا نوژا هست من همه رو سرچ کردم دیگه نمیدونم شما بودین یانه؟ اگه شماپیام دادین دوباره بیائین .تو وبم تا لینکتون کنم خدا حفظش کنه دختر نازتون رو
مامان دانیال
31 اردیبهشت 92 1:00
سلام وای خدا جون چه عسلی شده این نوژاییه ما قربونش برم آفرین به این خانم مهربون و باهوش خدا حفظش کنه
الينا گلينا
31 اردیبهشت 92 11:07
آفرين نوژا كوچولوي ناز و مودب و مهربون.كارهاي شماو الينا جونم خيلي شبيه
مامان پریسا
1 خرداد 92 21:12
شیرین زبونی و شیرین کارهای دخملی رو خوندم. ایشالله همیشه خوش باشید گلم.
مینا
2 خرداد 92 10:05
من شمارو لینک کردم
محمد
4 خرداد 92 9:52
شادباشید
مامان دانیال
4 خرداد 92 19:36
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:10
قربون نوژاي ناز و خوشگلمممممممم با كاراي شيرينش
مامان بردیا
5 خرداد 92 17:48
ازخوندن خاطراتتون لذت بردم.به ما هم سر بزنین.لینک شدید.دخملتون خیییییییییلی نازه

ممنون منم شما رو لینک میکنم
مامانی درسا
6 خرداد 92 3:35
سلام مامانی و نوژا گلم ...... ای جوونم چه جیگری شدی خاله ......شکل مامانی بعد این همه شرمندگی دیدنی بوده کاش اونجا بودم دو تایی بهش میخندیدیم ...... من فدات

اره واقعا
مریم (مامان روشا)
6 خرداد 92 15:30
جونم به این دخمل شیرین زبون و بلا....دیگه دروغ نگو مامانی خب...مخصوصا" بخ بچه های این دوره
چشمممم

مهسا مامان نورا
8 خرداد 92 13:15
سلام دوست خوبم من واستون نظر گذاشتم قسمت سفر اما اینطور که معلومه نرسیده خوشحالم به جایی که ما زندگی میکنیم اومده بودین و به نوژای عزیزم خوش گذشته و افلین به نازدخمل مودب وخانمم .خوشحال میشم به ما سر بزنید.
مامان پریسا
13 خرداد 92 10:02
فاطمه مامان الينا گلينا
13 خرداد 92 10:54
سلام ماماني .منتظر پست جديد از نوژا جان هستيم .تنبلي نكن از نوژا برامون بنويس
چشممممم


متین من
13 خرداد 92 16:56
خصوصی
مامان فتانه
19 خرداد 92 16:35
بعضی وقت ها این بچه ها یک چیزایی رو یاد اوری میکنن که ادم واقعا شرمنده میشه....چه کارهای جالبی انجام میده....عزیزم اگه دوست داشتین پیش ما هم بیاین
متین من
19 خرداد 92 17:19
خصوصی
زهره مامان هلیا
20 خرداد 92 9:54
آره مامانی این دخملای شیطون گاهی همچین شیرین زبونی می کنن و یه چیزایی میگن که آدم می مونه چی بگه
مامان فتانه
20 خرداد 92 13:37
سلام عزیزم مرسی از اینک به ما سر زدین...ما شمارو لینکیدیم
مامان عرشیا
18 تیر 92 19:13
منم وقتی می خوام ظهر بخوابم عرشیا همین بلاهارو سرم میاره... اگه بگم اوف کلی بهش برمیخوره وآخرشم من پشیمون میشم
عمه حدیث
15 مرداد 92 22:59
منم عاشقتم گلم خیلی دوست دارم!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد