نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

زبان نازدونه ای

1391/1/28 9:07
نویسنده : اسما
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

 آب؛شیر؛حمام:آب       نینی:عروسک و نینی های واقعی       اَتا(ata):اسما        اَمد(amad):محمد        آنا:نوژا       دادا:داداش      تاتا:طناز        اَم(am):تمام خوردنی های جامد       کاکا:کاکائو       توتو:پیشی و پرنده ها       آلَ(ala):خاله       عمَ(ama):عمه       آمو:عمو      تِ تِ:گل     توپو:توپ    دَدَ:دردر      ماما:مامان       بابا:بابا           تاتا:حدیث       بَث:بس       باث:باز      اَ اَ:هر چیز بد      آنگ:آهنگ       نه نه:کلیپ حسنی      هوش(haosh):خاموش      نانا:نازی      دٍده:بده       اَنه:مال منه      دودو:صدای قطار      مامان (با صدای بلند):وقتی کار بد کرده و ترسیده      آپ آپ:صدای سگ      بع:ببعی و صدای ببعی       قو قو:قورباغه و صدای قورباغه    سی:مرسی؛باشه      نَنام:سلام       آگا:آقا     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامانی درسا
26 فروردین 91 10:06
ننام خاله آفرین خاله خیلی خوبه عزیزم پیشرفتت قابل توجه عزیزم . قربونت برم با این حرف زدنت .
محمدرضا
26 فروردین 91 11:23
قربون نازدونه بابا برم كه خيلي شيرينه بوووس بووس
مامان و نی نی ها
26 فروردین 91 20:08
سلام خوبی؟ ممنونم که به من سر زدید. دخترتون واقعا عزیزه منو شوهرم عاشق دختر هستیم. میدونیدمن خیلی ویار دارم وحالم بده دعا میکنم زودتر تموم بشه واقعا صبرم تموم شده از همه چیز بدم میاد تو خیابون اصلا نمیتونم راه برم از غذاها بدم میاد.بازم به من سر بزنید خوشحال میشم دخترت ببوس
مامان و نی نی ها
26 فروردین 91 20:24
راستی من لینکتون کردم.
باران پاییزی
28 فروردین 91 7:36
سلام. ماشالا به دختر کوچولوتون. هم خودش قشنگه هم اسمش. براش اسپند دود کنید
باران پاییزی
28 فروردین 91 13:44
سلام. ممنون از حضورتون
آتـــریـســا جـون
31 فروردین 91 2:43
مــرســـی خـالـه جـون از طـرف مـنـم نـوژا جـون رو انـقـدر طـولانـی بـبـوسـیـن ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببــــــــــــــوســــــــــسسسسسسسسسسس
مرجان مامان پریساجون
1 اردیبهشت 91 0:38
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
sinaa
1 اردیبهشت 91 3:12
سلام روان نویس های استدلر، تریپلاس، طراحی کلاسیک و زيبا.با کیفیت نوشتاری عالی در ۲۰ رنگ متنوع و زيبا http://sina.bloghaa.com قیمت بسته ۳ عددی + هزینه ارسال پستی : ۷۶۰۰ تومان قیمت بسته ۱۰ عددی+ هزینه ارسال پستی : ۲۰ ۵۰۰ تومان
مامان هانیه سادات
2 اردیبهشت 91 16:43
سلام. خواهرزاده عزیزم(فاطمه) تو ICUبستری شده.التماس دعای مخصوص دارم.
مامان قندعسل
2 اردیبهشت 91 18:09
وایییییی بگردم این شرین زبونو. یاد حرف زدن اول مهرسایی خودم افتادم اونم همیشه ننام می گفت . البته الانم میگه هااااااااا
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:27
وای ماشالاااااااا خیلی نازه اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان
3 اردیبهشت 91 7:50
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مرجان مامان پریساجون
3 اردیبهشت 91 9:50
ضمن تشکر از این که لطف کردین به پریسای من رای دادین وبلاگ خیلی قشنگی دارین مثل خود نوژاجون قشنگه ببوسش.
حسنیه
3 اردیبهشت 91 13:40
سلام خشگل خانم به سايت نوژاي من هم سري بزن خوشحال ميشم
مامان هانیه سادات
5 اردیبهشت 91 7:25
سلام. از لطفتون بی نهایت سپاسگزارم.
مامان سها
6 اردیبهشت 91 7:45
سلام خوب هستين؟ چه زبون بامزه اي داره عسل خانوم ... جالبه ما هم تو زبون محلي خودمون به عمو ميگيم آمو... برراي نوژا(ننام .. تو مثل تٍ تٍ هستي آنا جون)
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:54
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جانم خدا حفظش کنه ماشاا... چه شیرین زبونه
مامانی درسا
9 اردیبهشت 91 3:00
قربون این دایره لغاتش برم من مامانی نیستید دلمون تنگیده .....دخترمو ببوس
مامانی درسا
9 اردیبهشت 91 12:16
برو خصوصی عزیزم
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 13:05
مامانی سلام عزیزم . دختری گلم چطوره ؟ مامان گلی من به شما رمز پستا مو دادم ؟ اگه ندادم خبرم کن بهت بدم دوست من . دخترمو ببوس
مامان آتین
11 اردیبهشت 91 23:47
من اینجا نظر گذاشته بودماااااااا بی خیال دخملی شیرین زبونو ببوس از طرف من گلم
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 19:49
چرا نمی آپی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:31
ای جونم با این حرف زدنشششششششششششششششش ای جاننننننننننننن
مامان طاها
16 اردیبهشت 91 12:07
خاله قربون اون زبون شیرینت .
مامان طاها
16 اردیبهشت 91 12:08
بووووس برای دختر شیرین زبونمون.
مهران
17 اردیبهشت 91 1:25
درود دختر خیلی خیلی خیلی نازی دارید اهورا مزدا نگهدارش باشد حتما براش اسفند دود کنید ممنون که بهم سر زدید راستی نوژا و من تولدمون تو یروز و یه ماهه
مامانی سید کوچولو
18 اردیبهشت 91 16:08
کلیپ حسنی رو خیلی بامزه میفهمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد