نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخترم نوژا

مینویسم برای تو

1391/2/18 11:33
نویسنده : اسما
912 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز شاهد بزرگتر شدن پاره تنم هستم روز به روز تغییر میکنی و من ثانیه به ثانیه اش لبریز از عشق میشم لبریز از عشق مادری و با تک تک سلولهام خدا را شاکرم برای تپیدن قلبم برای تو .هر شب که چشمای نازت رو روی  تمام دنیا میبندی و هر صبح وقتی چشمان خندانت را به روی من  باز میکنی تمام دنیا توی چشام  جمع میشه و همش میشه یک لحظه  ...............منم توی همون لحظه محو میشوم از دنیا دیگه دخترم الان ا سال 7 ماه و 18 روز شه و دایره کلماتش وسیع تر میشه  و با هر کلمه جدیدی که میگه من شادتر میشم و امیدوارتر به زندگی.......... به قول دوستی

                                       ...... و تنها به خدا میسپارمت

                                                  لحظه هایت آرام دخترکم

                                                              دوشنبه 18 اردیبهشت1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سها
17 اردیبهشت 91 23:00
عزيزم حسي كه به نوژا داري رو درك مي كنم ... ايشالا هميشه شاد باشيد براي ما هم دعا كنيد
مریم(مامان روشا)
18 اردیبهشت 91 1:31
ایشالا همیشه لحظه هاتون پرازشادی و عشق باشه
مامان پریسا
18 اردیبهشت 91 11:53
چه حس زیبایی. عزیزم خصوصی
مامانی سید کوچولو
18 اردیبهشت 91 16:10
ایشالله دخترت سالم و شاد بزرگ شه و مایه افتخار شما باشه. من همیشه به دوستام و شما سر میطنم ولی متاسفانه فرصت نظر گذاشتن ندارم. بووووووووووووووووووووووس برای نوژای عزیزم
mamane radin
20 اردیبهشت 91 11:16
خیلی احساس قشنگی داری عزیزم .امیدوارم همیشه در کنار هم روزای خوبی رو تجربه کنید.بوس برای نوژا
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:05
مرسی عسییییس دلم اما دخمل شا خوردنی تر و خوشمزه تره
مامان و نی نی ها
20 اردیبهشت 91 20:30
سلام خوبید دخترتون خوبه؟ نه مامان نوژا جنسیتشون مشخص نشد چون من چیزی نمیخورم از ویار زیادم دکترم گفت بچه ها خیلی ضعیف هستن دعا کنید برام.
فروغ
22 اردیبهشت 91 1:30
سلام سلام سلااااااام. با عرض شرمندگی از تاخیر فراوان . دوست عزیزم امیدوارم همیشه سالم و سلامت و شاد در کنار خانواده باشید. باور کن اگر چه با تاخیر میام اما با یه دنیا شادی و ذوق از اینکه اسم دختر تو هم نوژاست میام تا به یه نوژا و یه مامان نوژای دیگه سر بزنم. خیلی دوستتون دارم . مامان نوژای شیرین زبون حالا صبر کن تا به سن نوژای من برسه نمیدونی چه بلبل زبونیه میکنه دیروز به نی نی همسایه که گریه میکرد گفت: بنانی( بنیامین) نترس گریه نکن من هستم بیا بیا گریه نکن آقا پسر خوب دست نزن پمائی تثیبه ( دست نزن دمپائی کثیفه) حالا ببین من چقدر دلم واسه ی چلوندنش ضعف کرده بود. خب عزیزم امیدوارم روزهای شاد و خوش همیشه در زندگیتون برقرار باشه میبوسمتون .
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 9:49
روزت مبارک عزیزم
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:20
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مامان سها
23 اردیبهشت 91 9:26
سلام عزيزم روز مادر و روز زن رو بهتون تبريك ميگم
الينا گلينا
23 اردیبهشت 91 9:50
خيلي جالبه حس همه مامانها عين هم و ادا و كارهاي همه بچه ها هم مثل همه.الينا هم مثل نوژا كفش منو مي پوشه
مامان پسر خرداد
23 اردیبهشت 91 12:55
دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ، تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم. روزت مبارک
مامان آينده
25 تیر 91 12:09
سلام ممنونم كه سرزدين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد