نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دخترم نوژا

دختر 1 سال و 6 ماه و 23 روزه من

1391/1/23 9:56
نویسنده : اسما
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

عسلک من هنوز عادت نکرده به تنها گذاشتنش توسط من.هنوز هر روز صبح باید سرشو شیره بمالن که رفتن من رو متوجه نشه اما بیشتر روزها صدای گریه و مامان مامان گفتنش رو میشنوم و روانی میشم اما مجبورم که برم .....چند روز پیش که با هم برمیگشتیم خونه ؛نوژا روی کنسول بین صندلی های جلوی ماشین نشته بود با زبون خودش بهم گفت" آنگ" یعنی آهنگ بذار تا واسش آهنگ گذاشتم دستشو دور بازوم حلقه کرد و سرشو گذاشت روی شونه ام  تا زمانی که رسیدیم خونه دلم میخواست زمان متوقف میشد و همه دنیا میشد لنز دوربین و اون لحظه رو واسه من ثبت میکرد تا ابد .نمیدونید چه حسی داشتم من توی اون دقیقه های شیرین


تا حالا دردونه من خودش بود و اسباب بازی هاش حالا منم باید کنارش باشم همیشه و توی لحظه به لحظه بازی هاش .تا یه لحظه میشینم که استراحت کنم دستم رو با دستهای کوچولوش میکشه و میگه" توپ تو"یعنی بریم توپ بازی یه دستمو میگیره میگه با هم بدوییم و وقتی دستامو میگره انگاری دنیا توی دستای منه

من و نوژا


دوست داره کفشهای منو بپوشه و راه بره

کفشهای من

 

......دستکشهای ظرفشویی منو دستش کنه

 بالشتشو بیاره و عین ما روی مبل بخوابه

فرشته من

وقتی میخوایم بریم بیرون عین من و بابا عینک آفتابی بزنه

عینک افتابی

توی کل زمستون به زور کلاه سرش میکردم حالا که هوا خوب شده 2 تا 2 تا کلاه میپوشه

کلاه


 با بابایی و نوژا رفتیم بیرون طبق معمول روی کنسول وسط نشسته یک لحظه دیدم محمد میگه نگاش کن تا نگاهش کردم دو تاییمون کلی خندیدیم آخه اومده بود جلد آفتابگیر ماشین رو کشیده بود روی سرش و تا روی چشماش اومده بود پایین و عین یه خانمو متین و موقر نشسته بود قیافش دیدنی بود

پ.ن :بعضی مواقع با بعضی آدمها هم صحبت میشی که فکر میکنی دارن تو عصر حجر سیر میکنن با این طرز تفکراتشون نسبت به جنسیت بچه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تیارا
23 فروردین 91 11:17
سلام .مرسی که به ما سرزدید ماشاءاله به این دخمل ناز .اسما جان با تمامی وجود احساست را درک میکنم .خدا حفظش کنه برات و چشیدن طعم خوش مادر بودن گوارای وجودت عزیزم
مامان آتین
24 فروردین 91 0:50
جیگرشو بر من با این اداهای شیرینشششششششششش بووووووووس
مامانی درسا
24 فروردین 91 1:41
مامانی کار خوبی کردی عکس چدید گذاشتی . ای جانم چه کارایی میکنه مثل یه عروسکه عزیزم.
sinaa
24 فروردین 91 2:07
سلام روان نویس های استدلر، تریپلاس، طراحی کلاسیک و زيبا.با کیفیت نوشتاری استدلر در ۲۰ رنگ متنوع و زيبا http://sina.bloghaa.com قیمت بسته ۳ عددی + هزینه ارسال پستی : ۷۶۰۰ تومان قیمت بسته ۱۰ عددی+ هزینه ارسال پستی : ۲۰۵۰۰ تومان
مامان پریسا
24 فروردین 91 14:03
چه خوشکل میشه وقتی ادای بزرگتر ها رو در میاره
مامان فاطمه زهرا
24 فروردین 91 14:50
سلام عزیزم ماشاالله نمک داره راستی مگه شما شیرازی نیستین؟یه سری به قسمت پرسش و پاسخ بخش نی نی های شهر شیراز سؤال شیرازی ها کجایین بزنین،منتظر جوابیم
سوسن
25 فروردین 91 18:59
سلام به مامانی و نوژای عزیزم. عکسهای خیلی بامزه ای بود ایشالا همیشه نوژای عزیز سلامت باشه. از دور میبوسمش
باران پاییزی
28 فروردین 91 17:12
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
مامان قندعسل
2 اردیبهشت 91 18:12
قربون این پرنسس کوچولوی با احساس بشم من. کفشات منو کشته خاله جون دخملیمون خانوم شده حسابی دیگه
مامان وندا
21 اردیبهشت 91 13:10
سلام ممنون که بما سر زدینماشالا به نوژا خانم خوشگل و ناز خوشحال شدم با یه کوچولوی یرازی آشنا شدم با اجازتون لینکتون میکنم
دخملی
9 مرداد 91 13:20
نانازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد