نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دخترم نوژا

روزهای خوب با هم بودن...

1392/3/21 16:09
نویسنده : اسما
903 بازدید
اشتراک گذاری

  دیروز برای بار دوم من و طلا بانو با هم رفتیم استخر .از ظهر کلی شوق و ذوق استخر رو داشت بر خلاف بچه های همسن و سالش اصلا از آب نمیترسه آب تا زیر گلوش بود اما  اجازه نمیداد جلیقه تنش کنم و یا دستشو بگیرم خودش نوک پا نوک پا راه میرفت و چند بار هم لیز خورد و رفت زیر آب اما اصلا نمیترسید.نوژا بانویه دیگههههه وقت استخر  که تموم شد حاضر نبود بیاد بیرون اما بالاخره اومد و ما راهی خونه شدیم وقتی هم که اومدیم خونه تمام کارهایی رو که کرده بود واسه بابا تعریف کرد یه بار هم مثلا از اونجا به بابا زنگ زد .توی سر سره سواری حریف نداشت یه جوری از پله ها میرفت بالا و خودش رو به آب میزد که انگار صد ساله استخر بازه این عشق من ..وقتی هم که اومدیم خونه شیر انبه خورد و ذرت و سر ساعت 8 خوابش برد.....

 

این هم از یک روز دیگه خوب با نوژا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
21 خرداد 92 17:33
چه دخمل شجاعی.آفرین
مینا
29 خرداد 92 11:27
نوژا جون مایو ات خیلی خومشله
مامان دانیال
30 خرداد 92 0:45
ااااای جانم فدات بشم چه خشگل شدی با این لباس شنا آفرین به این طلا بانوی شجاع و دوست داشتنی جیگرتو بخورم عشقم خیلی دوستت دارم نوژایی جونم
♥متین من♥
2 تیر 92 15:35
عزیزم معلومه که خیلی بهت خوش گذشته افرین به تو که عاشق آبی وشجاعی همیشه شاد باشی
hgdkh 'gdkh
5 تیر 92 13:26
آفرين به اين دخمل نترس و شجاع خوبه ميتونيدببريد استخر ايراد نمي گيرند كه كوچولوهه.اينجا بالاي 5 سال مجازه
فاطمهـ
15 تیر 92 13:31
سلام عسیسم کوچولوی من خوشکلم نانازم خوبی؟از وبت خوشم اومد قربونت تو هم با اومدنت به وبم خوشحالم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد