نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخترم نوژا

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

1390/12/8 9:46
نویسنده : اسما
697 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز اخر هفته با خاله ها رفتیم قشم؛ نوژا هم تو کالسکه اش نشسته بود با هم رفتیم سر یه مغازه ؛یه لباس برداشتم و کنار نوژا گرفتم که ببینم اندازه است یا نه .اما دیدم بزرگه از شواهد امر هم پیدا بود که نوژا از لباس خوشش اومده حالا مگه نوژا لباس رو ول میکرد بغل کرده بود و محکم چسبونده بود به خودش و هر کاری میکردم پس نمیداد به هزارو یک ترفند ازش پس گرفتم .بعدش بهش فکر میکردم که خدای من نوژا داره بزرگ تر  و مستقل تر میشه ؛یه لحظه استرس گرفتم................ چند وقته دیگه من و نوژا با هم دچار اختلاف نظر میشیم  چه عکس العملی باید نشون بدم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه مجبور بشیم نظرهامونو بهم تحمیل کنیم


چند روز پیش داشتم فیلمها و عکسها رو مرتب میکردم یه فیلم بود که مربوط میشد به 1سال و یک ماهگی نوژا که داشت از روی مبل بالا میرفت ؛وقتی فیلم رو دیدم احساس کردم چقدر نوژا بزرگ شده و تغییر کرده .دلم لرزید با خودم گفت اخ که دخترم داره بزرگ میشه و من حالیم نیست از بس که به هم وابسته ایم و تمام وجودمه

                                                                       ١٣٩٠/١٢/٠٨  

                          


     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
9 اسفند 90 11:03
مامانی ناراحت نباش هر چی بزرگتر میشن عاقلتر میشن . و مهربونتر . نوژا گلمو ببوس و عکس جدید ازش بذار . دوست دارم .
مامان پسر خرداد
11 اسفند 90 12:56
آره اسما جون اونها بزرگ می شن و ما پیر و هیچ کدوم هم حالیمون نمی شه ولی با بزرگ شدن و به ثمر رسیدنشون لذا می بریم.
مامان پریسا
11 اسفند 90 15:56
بله دیگه مامانی اینجوریه دیگه ایشالله بزرگ میشن و عاقل تر. و همدم مامانی
مامان سها
13 اسفند 90 23:49
آخي فكرشو بكن مامان اسما پير با عصا و نوژا خانوم جوون .... خوشگل وبا مزه ...
شوخي كردم فاصله سنيتون كه اينقدرام زياد نيست كه ...
هميشه بايد به روز باشيم تا از وروجكامون جا نمونيم مگه نه؟

این یکی رو گل گفتی

زهره مامان هلیا
14 اسفند 90 0:44
فکرشو نکن عزیزم بزار بزرگ بشه نوژا جون و خانومی بشه برا خودش لذت این روزا رو ببر که دیگه تکرار نمیشن
مامان آتین
14 اسفند 90 1:40
سلام عزیزممممممم خوبی؟ نوژای ناناس مستقل چطوره؟
ممنون از اینهمه محبتت به من و آتینی
ممنون که همیشه بهمون سر میزنی
می بوسمتون

خواهش میشه عزیزم
ما مان سونیا
16 اسفند 90 18:01
این قانون طبیعته و یک نظم که خواست خداوند والا مرتبه که ما باید بهش احترام بگذاریم و ببینیم اون چی میخواد حتما این قواعد دارای رمز و اسراری هست که خیلی هاش برای ما قابل درک نیست اما لذت و شیرینی خاصی داره که کاممون رو شیرین میکنه
ما مان سونیا
16 اسفند 90 18:02
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سید کوچولو
23 اسفند 90 14:39
عزیزم. وقتی بزرگتر شد فهمیده تر میشه و نظرات درست شما رو قبول میکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد