نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

من و نوژای 17ماهه و این روزها

1390/12/1 9:37
نویسنده : اسما
782 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم بوی عید میاد همراه با بوی بهار نارنج که منو میبره تا آسمونها .پارسال من از اول اسفند در تکاپوی خرید واسه گل دخترم بودم با یه شوق زاید الوصفی.چقد وسواس به خرج دادم واسه گل دخترم.(البته امسال هم کم نمیذارم)واسه طلایی که مامانم بهش داد واسه سفره هفت سینش واسه تک تک اتفاقاتش واسه همش وسواس میکردم در حد تیم ملی.1 سال گذشت چقدر شیرینه با تو بودن وقتی به دخترکم نگاه میکنم عاشق و عاشق تر میشم و از خدا میخوام بهم عمر بده تا بزرگ شدنش رو ببینم .......بگذریم........

وحالا نوژا:

بابایی کلی واسش بادکنک خریده و باد کرده که اگه یکیش ترکید بازم داشته باشه اما مگه این دختر راضی میشه اگه یه بادکنک بترکه تا یه ساعت غر غر و گریه که چرا ترکیده و همون بادکنک رو من باید باد کنم هر کاری هم بکنم نه یادش میره نه دست از نق زدن بر میداره تقصیر خودش نیست که اخه یه رگ سیدی داره


امروز نفسم 17 ماهه شد 17 ماهه که نفس به نفس هم میخوابیم و بیدار میشیم و بازی میکنیم وغذا میخوریم و......نفسم به نفست بنده و  من بیشتر دوست میدارمت از روز قبل حتی اگه پیشم نبودی بازم یک لحظه از نظرم دور نبودی .بد جوری نفسم شدی که یک ثانیه بی تو نفس نمیخواهم


نوژای من جدیدا قاط زده به حمام؛آب؛شیر و پارک میگه ابسوال هر چی هم میگیم بهش بازم حرف خودشو تکرار میکنه وقتی میخواد بگه "باشه" یا "مرسی"میگه:"س"تعجب

همین که زنگ درو میزنن یا موبایلامون زنگ میخوره با یه عجله خاصی میدوه و میاد میگه مامان مامان و میره طرف اون وسیله یعنی بیا که دیر شداااااا

وقتی قایم موشک بازی میکنیم نوژا یه تعصب خاصی روی یکی از مبلها داره و فقط و فقط اونجا قایم میشه

وقتی واسش شیر درست میکنم خودش بدو بدو میره روی تختش میخوابه

امان از زمانی که اسم در در بیاد خانوم قایم میشه پشت مبل و به هزار ترفند باید لباس تنش کنم خدا کنه زودتر هوا خوب بشه که دیگه از زیاد لباس پوشیدن خسته شده و نرسیدیم تو ماشین کلاهشو در آورده

همین که سوار ماشین میشه ضبط رو روشن میکنه و تا آخر صداشو باز میکنه و میرقصه بعد از چند دقیقه خاموشش میکنه و میگه"هاوش"یعنی  بسه دیگه "خاموش" با تلوزیون هم همینکارو میکنه به دلمون موند یه بار یه سریال ببینیم

ار حسنی "نه نه "رو  یاد گرفته هر چی بهش میگم میگه نه!!!!!!!!                            

                                                                                              90/12/01

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
1 اسفند 90 12:39
سلام گلم. پیشا پیش سال نو مبارک. 17 ماهگی نوژا جون هم مبارک این تلویزیون نگاه کردن برای ما هم دیگه مشکل شدههمشون سر شار از شیرین کاری. زنده باشن.
ایلیا
1 اسفند 90 15:17
سلام،
وبلاگ قشنگی برای دختر قشنگتون درست کردید.
خدا حفظش کنه.
با اجازتون آدرس وبلاگ نوژا خانم رو در لینک دوستان ایلیا جان اضافه می‌کنم.
ممنون عزیزم منم شما رو لینک میکنم

ما مان سونیا
2 اسفند 90 14:56
نوروز بر شما و نوژای عزیز پیشاپیش مبارک نوژای نانازی رو ببوسید از طرف خاله
مامانی درسا
4 اسفند 90 9:44
نوژا گلم 17 ماهگیت مبارک . حسابی با بادکنک هات بازی کن گل دختری . و انشاالله همیشه همین طور سرحال باشی . دوست دارم
مامان سها
6 اسفند 90 11:19
آخي نازي چقدر شيطون شده دختره ... ماشالا ... اين گل هم براي اين دختر كوچولو
مامان عرشیا
6 اسفند 90 11:21
17 ماهگیت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد