نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دخترم نوژا

من و عسل بانو

1391/8/21 9:26
نویسنده : اسما
591 بازدید
اشتراک گذاری

از روز 5 شنبه اسم نونی تبدیل به نوژا شد .اینقدر خوشکل ادا میکنه که ضعف میکنم .دلم واسه نونی گفتنت تنگ میشهناراحت .اسم حدیث هم از حث به حدیث تغییر کرد.بهداد هم شده باداد؛پسر خالش هم بهش میگه بیدادقهقهه...ماهان هم که هنوز مامانهسوال...


رفته سر یخچال و یه ظرف سردار پیرکس که توش شیرینی بود رو برداشته وبغل کرده که ببره تو اتاق و همه جا پخش و پلا کنه .بهش میگم نوژا نندازی!!!!جوابمو نمیدی 2 بار دیگه تکرار میکنم ...یه پشت چشمی نازک میکنه و نگاهم هم نمیکنه ...همینطور که داره میره با تحکم میگه:اوب ...باسه(خوب...باشه)


ایفون و برمیداره یه نیم ساعتی همینطور صدا میزنه:آگا......حدیث......عمه......فَلَت(فضیلت)...هانو(خانوم جون).....


تازگیها نوژا پایه ثابت بلال خوردن من شده  تا میبنه ذوذه(ذرت)میخواد.هیشکی مثل ما نمیتونه ذرت بخوره...مسابقه داریم با نوژا ..هر کی بیشتر خورد .....قهقهه.....منم که شکمو

همچنان مثل خودم عاشق حبوباته برخلاف بابایی. وقتی بچه بودم کسی پایه لوبیا خوردن ... کباب .... ذرت بوداده ...بستنی خوردن ... من نبود الان پایه پیدا کردم .اینقدر حال میده که نگو

پ.ن:بابایی هم هیچوقت پایه نبوده و نیست


بالاخره گرانا خانوم رو نمایی شد هوراو دیشب زیارتشون کردیم.یه دختر خیلی ریزه میزه و ناز که نوژا هم خیلی دوستش داشت مدام میرفت نازش میکرد و دستش و بوس میکرد .حالا باید ببینیم عکس العمل بهداد کوچولو چیه؟


 

 دیروز ظهر داشتم از سردرد میمردم و چشمام از خواب داشتن بسته میشدن نوژا هم اصلا قصد خوابیدن نداشت و همش گریه میکرد و ایراد بنی اسراییلی میگرفت منم دیگه طاقتم تموم شد و نشستم به گریه کردن خجالت نوژای گلم هم با من گریه میکرد . تا اینکه بالاخره ساعت 4:30 خوابید اما دیگه خواب من خواب نبود که.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نوژاجوني
21 آبان 91 9:36
آفرين به نوژاجون كه همراه و پايه مامانه
مونا مامان امیرسام
25 آبان 91 1:06
قربووونت برم عزیزم که اینقدر شیرین زبونی.اوب و باسه هم خییییییییییییییییییییییییییلی بامزه بود
مامان وندا
29 آبان 91 13:26
چه پایه ای هم پیدا کردی مامانی شیرین زبون و خواستنی
مامان سها
1 آذر 91 13:48
آفرین زندگی دارد شیرین تر می شود نه! بوس
وانیا باستان پور
10 آذر 91 14:45
عزیز دلم به وبلاگم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد