نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخترم نوژا

شیرین من

1391/3/1 9:25
نویسنده : اسما
622 بازدید
اشتراک گذاری

زمان :1391/2/30

مکان:داخل ماشین

افراد حاضر :مامان و بابا و نوژا گلی

از کنار پارک رد میشیم منو بابا مشغول صحبتیم .تا چشمش میوفته به پارک با یه شوق خاصی میگه :گا .....گا(پارک) من و بابا هم که خسته ایم به روی خودمون نیاوردیم .از کنارش که گذشتیم نوژا شعر تاب تاب میخونه تا دلمون بسوزه ببریمش پارک.......

نیم ساعت بعد...........بازم توی ماشین:

نوژا زیر شالم قایم شده

_مامان رو به بابا:نوژا نیست؟ (دستش رو از زیر شالم در میاره )

_مامان:کجا رفته؟

_نوژا:گا(پارک)

بچم هنوز تو فکره پارک بود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
1 خرداد 91 10:15
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم
مامان نوژا
1 خرداد 91 11:18
سلام .يه عالم بوس واسه دخترگلت .مثه نو‍ژاي خودم دوسش دارم.
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:09
ای مامان بد حداقا این گل دخترو 10 دقیقه میبردین تاب سواریآپم گلم منتظرتم
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 9:31
تبریک میگم برنده شدنتونو
نایسل
6 خرداد 91 20:13
عزیزززززززز دلم
نایسل
6 خرداد 91 20:14
ای جاننن
مامانی درسا
7 خرداد 91 0:57
قربونش برم عزیزم یه وفتایی مامان وبابا خسته هستن گلی ...... ولی در عوض وقتی حسابی سرحالن یه ساعت نه دو ساعت میبرنت پارک ....... عزیزم نوژا جون عروسکات هم مبارک خیلی واست خوشحال شدم ...... نفر اولم شدی ها ..........
مامان نگین
7 خرداد 91 1:44
مامان نوژا جون سلام. برنده شدنتونو تبریک میگم. به امید موفقیت همیشگی
mamane radin
8 خرداد 91 12:13
تبریک میگم عزیزم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی. نوژا جونو ببوسید.
مامان هانیه سادات
8 خرداد 91 22:59
جانم.نازی.طفلکی بچه ها.ما هم که هیچ وقت واسشون وقت نداریم.
مامان سها
10 خرداد 91 13:31
سلام خوبين؟ تبريك ميگم برنده شدين ... آخي خب بيشتر ببرينش پارك اين بچه رو ( يكي نيست به خودم بگه اين همه اظهار خستگي نكنم) ... ماماني مهربون خسته نباشي ...
ثمین
17 خرداد 91 20:40
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان سونیا
20 خرداد 91 9:00
الهی الهی جیگرتو بره خاله ناناز خانم برنده شدنتون هم مبارک باشه عزیزم
مامان قندعسل
25 خرداد 91 8:19
الهيبگردم دخمليمون رو. يعني خداييش دلتون واسه دخمل به اين نازي نسوخت من كه دلم كباب شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد