نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخترم نوژا

دختر مستقل من در 1 سال و 2 ماه و10 روزگی

1390/9/10 13:59
نویسنده : اسما
708 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر مستقل من دیگه لباسهاش و کفش و جورابشو خودش درمیاره خیلی سعی هم میکنه که بپوشتشون اما هنوز نمیتونه .

دختر مستقل من سعی میکنه غذاشو خودش بخوره .خیلی ناراحت میشه اگه قاشقشو از دستش بگیرم

دختر مستقل من دوست نداره موقع راه رفتن دستشو بگیرم

دختر مستقل من از کمر بند ایمنی بدش میاد چون محدودش میکنه

دختر مستقل مندوست داره وقتی میایم خونه اون کلیدو توی در بچرخونه

دختر مستقل من از یکجا نشستن و آرامش بیزاره

دختر مستقل من یاد گرفته چطور سر قطعات رو روی هم سوار کنه مثلا الان دیگه میتونه سر شیشه شیر خودشو ببنده و یاد گرفته سر شیشه اب معدنی رو ببنده

dividers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نائیریکا
10 آذر 90 20:00
وای چقدر کاراش شبیه دخترک منه . عزیزم
مامان سها
11 آذر 90 0:06
تشويق بعدشم يه عالمه بوس براي نوژا خانوم
نگين
12 آذر 90 15:22
سلام ميخواستم به اين وسيله تشكري كرده باشم از حضور و اظهارنظرتون
مامان قندعسل
12 آذر 90 23:25
فدای این گل دخملی با اینهمه استقلال بشم ما هم آپیدیم هااااااااااااااااا
مامان پسر خرداد
17 آذر 90 9:09
نوژای عزیز مرسی قربونت برم آفرین به دختر مستقل
زهره مامان هلیا
17 آذر 90 21:35
قوربون این همه استعداد که نوژا خانومی داره
مامان فاطمه زهرا
19 آذر 90 11:54
سلام ماشاا... دختر نازیه من مامان شیرازی هستم از آشناییتون خوشبختم به امید دیدار راستی از وب ما هم دیدن کنید خوشحال میشیم
مامان آتين
20 آذر 90 19:02
واااااي قربوووووون اين دخملي مستقل خوشگلللللللل از طرف من ببوسش ماماني مهلبون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد