نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم نوژا

پارک...

1391/12/7 9:41
نویسنده : اسما
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

من و نوژا چند وقت پیش با هم رفتیم پارک اولین باری بود که نوژا خودش به تنهایی سرسره سواری میکرد همیشه من یا بابا بغلش میکردیم و مینشوندیمش روی سرسره و یا خودم باهاش میرفتم بالا اما ایندفعه به تنهایی رفت .وقتی نوژا توی این تو در توی سرسره ها بدو بدو میکرد دل من بود که توی سینم خودشو به در و دیوار میزد.یه حس ترس توام با خوشحالی ...ترس از تنها بودنش توی این هزار تو که گاهی نمیشد ببینمش و خوشحال ار استقلال عمل یافتنش که خودش با خوشحالی فراوون داره یازی میکنه بدون هیچ ترسی...یه حس دوگانه عجیب داشتم که هیچوقت تجربه اش نکرده بودم

سرسره

بعد از سرسره سواری هم رفتیم قلعه بادی که اونجا هم خودش با شجاعت هر چه تمام تر از اون سرسره به این بزرگی میرفت بالا و سر میخورد و میاومد پایین

...ومادرانه دستت را به او میسپارم...

دوستت دارم عشقم

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اسما
10 اسفند 91 14:32
سلام اسماجون. الهی بگردم این دخترناناسی وشجاعو. اما امیر من میترسه ازاین سرسره بادیا بره بالا تا حالا نرفته بوووووووووس واسه دختر شجاعمون
مامان سها
10 اسفند 91 23:55
آی بازی بازی بازی بازی چه کیفی داره بازی ... ما دوستیم و ما دوستیم ... با هم میشیم همبازی خانوم کوچولو تنهایی حسابی خوش میگذره نه / گلم مواظب خودت باش
مامان دانیال
12 اسفند 91 20:18
سلام مامان ماشالا نوژا جونم خانومی شده واسه خودش عزززززززززیزم فدای تو دخملیه ناناز
زهره مامان هلیا
13 اسفند 91 11:18
سلام خانومی منم عین اون دستور درست کردم حتما مال شما شل بوده موادت باید سفت باشه طوری که رو نارگیل ریختنی با قاشق پهنش کنی
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 12:45
مامانی پس چرا مارو لینک نکردی
محمد
13 اسفند 91 13:25
شادباشیدوسلامت
مامانی درسا
15 اسفند 91 3:24
ای جونم ......نفسمی دختری نگو یه دسته گل ....... اینقده شجاعه چقده هم دوست داشتی گلم ....... همیشه خوش باشی
وانیا باستان پور
17 اسفند 91 13:52
ما برگشتیممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد