نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دخترم نوژا

دعوت به مسابقه

1391/12/5 9:07
نویسنده : اسما
759 بازدید
اشتراک گذاری

چند رور پیش از طرف مامان دانیال کوچولو به مسابقه دعوت شدیم که:

 هدفتون از ساخت وبلاگ چی بوده؟

از وقتی نوژا رو حامله بودم دلم میخواست تمام لحظه هام واسم ثبت بشن اما نمیدونستم چطوری چون مرور زمان تاریخ و ساعتها رو از یاد ما میبره همش به بابایی میگفتم کاشکی یه دوربین فیلمبرداری داشتیم که تمام لحظه ها رو خودش ثبت میکرد اما شدنی نبود .نوژا 7 ماهه و11 روزه بود که من به طور خیلی اتفاقی با نی نی وبلاگ آشنا شدم.از اون روز به بعد من تقریبا تمام خاطرات نوژا رو ثبت میکنم که بمونه واسمون تا همیشه...و یادمون نره چه ساعتها و لحظه هایی با همدیگه داشتیم و نوژا بدونه که چقدر ما دوستش داریم و داشتیم و خواهیم داشت...

از مامان دانیال کوچولو هم ممنون که ما رو دعوت کرد.منم بر طبق رسم این مسابقه 3 نفرو باید دعوت میکردم اما 4نفر و دعوت میکنم دلم میخواست بیشتر دعوت کنم اما دیگه بیشتر از این نمیشد دعوت کنم و یا دعوت شده بودن:

هلیا و مامان گلش

سونیا و مامان گلش

روشا و مامان گلش

نوژا و مامان گلش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد
5 اسفند 91 10:12
سالم وشا دباشید
مریم (مامان روشا)
5 اسفند 91 12:26
مرسی از دعوتت ...من یه بار دیگه هم دعوت شدم ...قضیه یاین مسابقه چیه؟
مامان سونیا
5 اسفند 91 14:31
ممنونم عزیزم که ما رو جزئ دوستانتون به حساب اوردید و به مسابقه دعوت کردید نوزجون رو بببوسید داز طرفخاله و سونیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد