نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخترم نوژا

زبان نازدونه ای 2

1391/4/1 9:21
نویسنده : اسما
735 بازدید
اشتراک گذاری

هیناد :هندوانه          آبلا :ابنبات     آبلو:ابمیوه      عمی:عمه      حَث:حدیث     گا:پارک     آلی:خاله        توسک:سوسک     هون:خون     هال:پذیرایی خونمون     نیش:نشستن           نام نام:عوض کردن پمپرز    گوش:گوش و گوشواره      تاب تاب:تاب سواری     دا:خوندن کتاب     لَفت:رفت      گو:قو      اَک اَک:لک لک     طوطی:طوطی     میو:گربه     جُد:جغد                        آگا:آقا جون     ناناس:طناز     داش:داداش       چِش چِش:نقاشی کشیدن     جیش:جیش     اَپس:اسب     دوس:دوست دارم     عاش:عاشقتم      پله:پله   موف:موز    کاس:کاسه و بشقاب     سی:مرسی و چَشم    بَل:بله


 

الان دیگه تمام اعضای بدنشو با اسماشون میشناسه و قشنگ اداشون میکنه .دیگه تقریبا مفهوم همه چیزو میفهمه ومیتونه بیان کنه .از شمردن اعداد فقط 6 رو بلده و پشت سر هم  میگه 6 ...6 ....6 یعنی دارم میشمرم...........الهی 1000 بار دورت بکردم


 عاشق پارک و پارک رفتنه از بس ذوق زده میشه دلمون نمیاد که نبرمیش پارک و با این هوای آلوده بازم هم پروسه پارک رفتن ما ادامه داره ...


 

عاشق بره ناقلا و باب اسفنجی هست .اول باب اسفنجی یه مرده حرف نیزنه و میگه آماده ای بچه ها بریم؟؟؟؟؟؟؟؟نوژا هم باهاش میگه :اَووووووووووووووو


رفته بودیم ستاره فارس پریده پشت ویترین مغازه عروسک فروشی و میگه بِع بع دقت کردم دیدم عروسک صاحب گوسفندهاست .موندم از بین این همه عروسک چطوری اینو دیدهسوال


 

نوژا قایم شده و پیداش نمیکنم....مامان :نوژا ؟؟؟ کجاییی؟؟؟ بگو بله تا پیدات کنم...

نوژا:بَََََ ................ ل اینقدر میکِشتش که من ضعف میکنم


3_4 روز پیش  طی یک عملیات موفقیت آمیز؛ من و  نوژا اومدیم لار با اتوبوس.فکر کن........ چقدر خانوم شده که اصلا اذیتم نکرد و همش خواب بود دیشب رفتیم مهمونی خونه خاله فاطی که نینی داره تو شمکش نوژا و بهداد اینقدر النا کوچولو بیچاره که 2.5 ماهشه رو اذیت کردن همش فکر میکردن عروسکه اما دینا خانوم که مثل همیشه خانوم نشسته بود و اصلا اذیت نکرد البته بگم گه دینا 3.5 ساله است .اما بگم از نوژا خانوم که به غیر از تکون دادن کریر النا هیچ کار بدی نکرد و واقعا از بردنش به مهمونی پشیمون نشدم .

 

 

                                                       دوست دارم هوارتا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاشار
1 تیر 91 13:13
هورا هزار ماشالا به دختر نازنینمون. قربون شیرین زبونیاش
نایسل
1 تیر 91 19:17
اوخی عزیز دل خاله شیرین زبون
نایسل
1 تیر 91 19:18
مرسی بابت ادرس خانوم ممنون
نایسل
3 تیر 91 10:27
دلم گرفته بود عزیز دلم
نایسل
4 تیر 91 13:44
آره عزیزم راست میگی گاهی وقت ها فکر میکنم چقدر خوشبختم
مامان آتین
4 تیر 91 20:29
آخی چ بامزه حرف میزنه ببوسش 6...6 گفتنشم بامزه بود. ما هم آپیم
مامان نوژا
4 تیر 91 23:49
ماشااله به نوژاجونی.قربون کاراش بشه خاله.ببوسش هوارتا
مریم(مامان روشا)
5 تیر 91 10:55
خاله قربون این زبون شیرینت عزیزم
مامان قندعسل
5 تیر 91 11:36
هزار ماشالله به اين دخملي خوش سر و زبون بوس
زهره مامان هلیا
8 تیر 91 8:44
ماشالله نوژا جون چه شیرین زبون شدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد