نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم نوژا

یه حرف قلمبه شده

1390/12/24 8:36
نویسنده : اسما
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

من در عجب بعضی از آدمها هستم .چقدر یه انسان میتونه عین یه آفتاب پرست رنگارنگ و همون موقع عین یه روباه دروغگو  ومثل یه کفتار کثیف باشه .بعضی مواقع حالم از بعضی دوستی ها بهم میخوره.با خودم فکر میکنم این منم که با یه همچین آدمهایی دوستی گرفتم و حالیم نیست؟باهاشون نشست و برخاست دارم و دخترم داره کنارشون بزرگ میشه و تکون نمیخورم همش چشامو بستم و قدرت عکس العمل ندارم. فکرم تلخ شده از تلخی رفتار و زبان اونها. خیلی زبان و گفتار و رفتار تلخ دیده بودم از بعضی آدمها اما نگاه تلخ نه .با خودم فکر میکنم اینهاتو تنهایی خودشون  چطور فکر میکنند؟چقدر قدر دلم از این آدمهای کثیف به ظاهر دوست پُره .  خدایا خالیم کن ....... 

پ.ن:معذرت میخوام اگه نوشته ام بد مزه بود اما دلم خیلی پره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آتین
24 اسفند 90 12:21
سلام عزیزم همه ما یه وقتا همچین حس و حالی داریم... درکت می کنم اما سعی کن خیلی خودتو درگیرش نکنی دخملی رو ببوس
سوسن
24 اسفند 90 13:50
مامان نوژا منم بعضی وقتا از دیدن آدم هایی با این خصوصیات زشت اخلاقی دلم میگیره. با فکر کردن به همچین آدمایی فقط اوقات خودتون رو تلخ میکنید حضور اونها و اخلاق ناپسندشون رو نادیده بگیرید چون خود شما لایق آرامش هستید.
محمد
24 اسفند 90 14:16
واقعا بعضی ها اینجورین . هیچ کاریش هم نمیشه کرد . در هرصورت سالم وشاد باشید
آتـــریـســـا جـون
24 اسفند 90 15:33
ســلامــتــــ ســعــادتــــ ســیــادتــــ سُـــرور سَـــروری ســبـــزی و سَــرزنــدگـــی هــفــتــــ ســیــن سـفــره ی زنــدگـیـتــان بـــاد ...
مامان پسر خرداد
25 اسفند 90 13:33
خب خیلی پیش میاد این موضوعات چکار باید کرد ؟ بگذریم پیشاپیش سال نو به تو و نوژای نازم تبریک می گم
سوسن
25 اسفند 90 15:46
یشاپیش نوروز خجسته باستانی و حلول سال نو و احیای طبیعت رو بهتون تبریک میگم. از خداوند منان تحول در احوال برای رسیدن به احسن الحال رو براتون آرزومندم. عزیزم ایشالا سال خوبی در کنار همسر و دخمله خوشلت داشته باشی. سر سفره ما رو هم از دعای خیرت بی نصیب نذار
مامان هانیه سادات
25 اسفند 90 16:42
سلام.منم متاسفانه در نزدیکترین اقوامم همچین کسایی رو دارم.اما چه میشه کرد؟جز تحمل.
بهار(مامانی شهراد)
25 اسفند 90 18:09
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) /█\ ♥/█\happy new year upam
mamne radin
25 اسفند 90 20:56
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . .
مامان سها
26 اسفند 90 1:48
عزيزم حرص نخور ... از اين جور آدما زياده ... تا مي توني تو دلت بهشون فحش بده منم جاي تو فحش ميدم تا دلت خنك شه البته با صداي بلند نگي ها بچه ياد مي گيره ... حالا ديگه بخند دوست خوبم فراموششون كن ... راستي پيشاپيش عيدت مبارك ...
مامان پریسا
27 اسفند 90 10:37
عزیزم دم عیدی دلت رو از بدی ها پاک کن. تو خوبی پس دیگران هم باید با دل پاک تو خوب باشن. بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد... عید شما مبارک.
مامانی درسا
27 اسفند 90 14:52
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! عید شما مبارک دوست مهربون من
مریم(مامان روشا)
28 اسفند 90 0:41
میفهممت...خوب کاری کردی نوشتی کاش یه ریزه بیشتر توضیح میدادی که چی شده...در هر صورت خیلیم خودتو ناراحت نکن... پیشاپیش عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد