نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخترم نوژا

وبالاخره سرماخوردگی

1390/6/28 9:16
نویسنده : اسما
789 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که نوژا به دنیا اومده اصلا نذاشتم سرما بخوره.وقتی که به دنیا اومد خیلی دکتر شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<بهم تاکید کرد که تا ٦ ماه نذارم سرما بخوره اگه سرما خورد همانا و سینه پهلو هم هماناااااااا چون که وزنش ٢٣٠٠ بود و یه کوچولو تنفسش مشکل داشت.منم کلی مواظبت کردم ازش و با وجود تلاش شبانه روزی بعضی ها که سعی در آزار و اذیت من داشتن که نوژا سرما بخوره ؛من این غول رو شکست دادم و نذاشتم تا الان مریض شه گل دخترم. ٣ ماه زمستون و ٣ ماه پاییز که ٦ ماه اول زندگی نوژا بود رو خونه نشین شدم تا نوژا مریض نشه .فکر کنید ١ ماه از ترس سرماخوردگی خونه مامانم نرفتم.وحالا............بعد از ١ سال نوژای من سرما خورد فکر کنم از ساغر گرفته باشه البته مطمئنم ..خداکنه زودتر خوب بشه .دیروز وقتی نوژا رو بردم دکتر ؛و گفتم بار اوله که سرماخورده یه نگاهی بهم کرد و گفت آفرینanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook.خدا کنه زودتر خوب بشه چون اصلا دارو نمیخوره و همشو میپاشه روی من و خودش .

شیرین بانووووووووووووووو میدونستی مامان خیلی دوست داره؟ هوارتااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

هدیه جون
28 شهریور 90 14:45
سلام ایشالا... که زود زود خوب خوب بشی دوست جونم که تفلتد نزدیکه باشه
نگين
30 شهریور 90 16:54
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان آرمان
30 شهریور 90 23:58
سلام سلام صدتا سلام. اول از همه تولد گل دختری را بهتون تبریک میگم.امیدوارم زیر سایه بزرگترهاش زندگی خوب و خوشی توام با سلامتی داشته باشه. دوما تشکر از اینکه به ما سر زدید و تولد پسرمون را تبریک گفتید.خوشحالمون کردید. بازم مبارک باشه.
مامان احسان
31 شهریور 90 16:59
تولدت مبارک
زهره مامان هلیا
31 شهریور 90 23:23
سلام نوژا جون ایشالله زودی خوب بشی چه دخمل نمکی هستی به وب دخمل منم سربزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم
نگين
7 مهر 90 9:38
سلام ميلاد فرخنده كريمه اهل بيت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر رو از صميم قلب به شما و دختر خانوم نازتون تبريك و تهنيت عرض ميكنم . در اين روز خوب دعا كنيم بتونيم با استعانت از خداوند و اهل بيت(ع) و زير سايه آقا امام زمان(عج) بتونيم اونا رو به نحو احسن تربيت كينم و توي اين زاه از هيچ كوششي فرو گذار نباشيم . موفق و موئد باشين
مامان قندعسل
9 مهر 90 8:05
ايشالله كه ديگه دخملي خوفه خوف شده روز دخملي بلا هم مبارك مامانيبوسپيشمون بياين كه آپيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد