نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

جدیدترینهای نفس بانو..................

1390/6/8 10:11
نویسنده : اسما
980 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با کلی حرف.دو روز پیش هیچ کس نبود که نوژا رو بگیره مامانم مریض بود خواهرام هم شب قبلش واسه احیا رفته بودن مسجد و تلفنهاشونم خاموش بود.منم در مونده...........مجبور شدم با خودم ببرمش محل کارم اینقدر آتیش سوزوند که گریم گرفته بود یه لحظه آروم نداشت همش نق زد و میخواست از توی کالسکه اش بیاد بیرون.Free Animationsخلاصه صبح رو به بدبختی به ظهر رسوندم الهی بمیرم بچم کلی خسته شد یه دستش قاشق بود یه دستش پاکت یا یه دستش عروسک یه دست دیگش شیشه شیر .خلاصه اوضاعی بود که نگو و نپرس اینم عکس خانوم خانوما توی محل کار مامان 

 نفس بانو

ببینید یه دستش پاکته یه دستش شیشه

animated gifs

نوژای گلم از روز پنج شنبه 3/5/90 چند قدم راه رفت خودش از همه بیشتر خوشحال بودBravoدیگه اذیتهاش کم بود که تاتی کردن هم اومد روش اما اشکال نداره  بچه با این چیزها خیلی خوشمزه استKisses اینم عکس شیرین بانو با کفشهایی که مامان جون بهش داده ببینید چقدر خوشحاله قربون ذوق کردنت برم

نفس بانو

تازگیها هر چی که بخوای به کسی بدی پرت میکنی اونروز کلی تلاش کردم که یادت بدم چیزی رو پرت نکنی.

دیگه تقریباا همه رو به اسم میشناسی وقتی بهت میگم چیزی که دستته بدی به کسی میفهمی و میری بهش میدی.آخ که چقدر باید تلاش کنی تا چیز یاد بگیری قربون اون مغزت بشم الهی بمیرم بچه ا م چقدر چیز ها هست تو دنیا که هنوز  نمیدونه  و الهی واسه مغزش بمیرم که باید این همه چیز رو توش جا بده !!!!!!!!!!!!!!!!!

عشق مامان دوست دارم هوارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان قندعسل
7 شهریور 90 22:14
مامان آتین
8 شهریور 90 12:42
جیگر این آتیش پاره روووووووووووو
قربون تاتی کردنش کفش نو هم مبارک
ببوسش از طرف من مامانی


مامان هانیه سادات
10 شهریور 90 11:01
سلام.عیدتون مبارک. قربون اون تاتی کردنت.انشاالله همیشه سلامت باشی.
محمدرضا
12 شهریور 90 11:51
helia & sara
13 شهریور 90 9:46
انشالا که همیشه قدم توی موفقیت و راه پیروزی بزاری بوسسسسسسسسسس
tnx

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد