نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

یازده ماهگی ومروری بر خاطرات

1390/6/1 11:30
نویسنده : اسما
563 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه هم تموم شد.تا ٣١ شهریور که نوژای من ١ ساله بشه چیزی نمونده .پارسال توی همین ماه خیلی بهم استرس وارد شد هم به من هم به بقیه. ٢ بار بستری شدن توی بیمارستان به خاطر کم بودن آب دور بچه.یه بار توی ٣٢ هفته یه بار هم آخر ٣٣ هفته.خدا رو شکر که به خیر گذشت و دختر گلم کوچولو اما سالم به دنیا اومد.الان نوژای گلم ١١ ماهشه و هر روز بزرگتر شدنش رو بیشتر احساس میکنم .توی این ماه عروسک من چند تا کلمه یاد گرفته یکیش بابا گفتنشه که میگه :باباباچشمک به شیشه شیرش هم میگه: شی.هر چیز جدیدی هم که میخواد بپرسه که چیه میگه :اچ.وقتی اسم هر چیزی رو بهش میگم نگام میکنه و میخنده اما تکرار نمیکنه .فکر کنم فعلا در حال ضبط کردنه.تا میبنم کار بدی میکنه و صداش میکنم میفهمه و هر چی دستشه رو پرت میکنه و میخنده و فرار میکنه.کفش پوشیدن و گلسر رو دوست نداره همش درشون میاره.حالا دیگه وقتی میره روی مبل یا تخت خودش عقبکی میاد پایین این کارش رو مدیون خاله زهرا هستیم که یادش داده چطوری بیاد پایین وگرنه همینطوری با مخ میخورد زمین.تازگی وقتی کسی میاد خونمون یا منو بابایی میخوایم بریم بیرون پشت سرمون گریه میکنه و میخواد باهاش بره دردری شده حسااااااااااااااابی.

اینم از نفس بانو توی مرداد ماه ٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آتین
4 شهریور 90 15:06
سلام عزیزم
پس دیگه چیزی به تولد یک سالگی نوژا جون نمونده ایشالا فارغ اتحصیلیش عروسیش
از طرف من ببوسش عزیزم
واييييييييي مرسي

مامان آنیسا
6 شهریور 90 13:45
سلام
یازده ماهگیت مبارک عزیز خاله
انشاا... 120ساله بشی وهمیشه شادوخندون
مرسي خاله

مريم
12 شهریور 90 13:01
سلام اسماجان مرسي كه به وبلاگم سر زدي ماشاا.. چه دختر نازو بانمكي داري خدا برات حفظش كنه ببوسش از طرف من
صبا
20 شهریور 90 20:20
تولد دختر گلت پیشا پیش مبارک
مرسي


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد