نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

دخترم نوژا

درباره نوژا

1390/3/12 8:48
نویسنده : اسما
585 بازدید
اشتراک گذاری

از تاریخ 9/3/90 نوژای من خیلی سعی میکنه که چهار دست و پا بره اما هنوز نمیتونه. به دستهاش فشار میاره و روی پنجه پاش وایمیسه .مثل حالت شنا رفتن؛اما هنوز زانوهاش و دستاش اونقدر قدرت ندارن.توی چند روز آینده منتظر چهار دست و پا رفتنش هستیم.فکر میکنم دیگه از سینه خیز رفتن های عقبکی خسته شده آخه همش غر میزنه....... شاید هم به خاطر اینه که آینه بغل نداره و با وسایل خونه برخورد میکنه ناراحت میشه

نوژای گل من عاشق کنترل و تلفن .... و هر چیزی که مال خودش نیست میشه و دوست داره بخوردشونniniweblog.comو اگر هم ازش بگیریم کلی به قبای خانوم بر میخوره و گریه زاری الکی راه میندازه من عاشق الکی گریه کردناشم در ضمن..................... عاشق کاغذ خوردنه چند روز پیشا حواسم بهش نبود نسخه منو خورده بود قبل از اینکه داروهامو بگیرم.niniweblog.comniniweblog.com

عاشق یه جای دیگه هم هست ....اتاقش .یه دوچرخه داره هر دم به دقیقه با روروکش میره اونجا و اینقدر دوچرخشو هول میده و میکشتش تا بیفته بعدش هم غصش میگیره که نکنه خراب شده باشه قبل ازاینکه سوارش بشه!!!!!!!همون موقع میزنه زیر گریهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comخلاصه بگم دختر من عاشق خرابکاریهniniweblog.comاما من هنوزم که هنوزه عاشقشم هوارتاااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

منتظران لبخند خدا
12 خرداد 90 9:27
سلام مامان نوژای ناز! غم نخور خانومی! همین امروز و فرداست که نی‌نی نازت پا بگیره و خونه و کوچه و خیابون واست گز کنه! راستی دعا برای ما یادت نره!
,واییییییییییی مرسی من مطمینم خدا زود زود زود یه لبخند خوشکل بهتون میزنه

خاله
15 خرداد 90 21:54
salam kocholoye bamazei dari khoda negahesh dare barat webe jalebi dari be manam ye sari bezan age ba tabadole link moafeghi khabaram kon bye
sALAM KHALE MIKHASTAM BEHETON SAR BEZANAM AMA ADRESETON ESHTEBAH BOOD PLZ ADRESE DOROSTO VASAM BEZARID DOST DARAM LINKETON KONAM

محمدرضا
16 خرداد 90 14:53
قربون دختر گلم برم كه مثل مامانش شيطونه و عاشق خرابكاري و . . . .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد