نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

دخترم نوژا

هشت ماه و هشت روز

1390/3/8 14:32
نویسنده : اسما
596 بازدید
اشتراک گذاری

8/8

نفس مامان......وقتی ٨ ماه بود که تو شکم مامان بودی خیلی نگرانت بودیم نه فقط من و بابایی هممممممهههههههه خیلی نذر و نیاز کردیم و از خدا خواستیم که سالم به دنیا بیای. خدا هم به حرف دلمون گوش داد.

یادم نمیره اشکای من توی مطب دکتر پایدار و دل نگرانیهای بابا ..........بستری شدنهای  توی بیمارستان و سرم گرفتنهای 72 ساعته ..............روزی چند بار سونو گرافی...... گرفتن نوار قلب هرروزه و شنیدن صدای قشنگ قلبت .....و بالاخره به دنیا اومدنت همه و همه تمام شد چه خوب چه بد... بالاخره 8 ماه و 8 روز گذشت ؛8 ماه و هشت روز قشنگ از پا گذاشتنت به این دنیای قشنگ گذشته؛ اصلا اون روزهایی که تورو نداشتیم یادم نمیاد انگار از ازل با هم بودیم منو تو و بابایی....

از خدا میخوام روزی رو که 8 سال و 8 ماه و8 روزت هست روببینیم و از خدای خودم میخوام که فرشته هاشو همیشه نگهبانت قرار بده فرشته کوچولوی من

من برای سالها مینویسم

سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند

افسوس که قصه مادر بزرگ درست بود

همیشه یکی بود یکی نبود............دوست دارم هوارتااااااااااااااااا8/3/90


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آرتین خان
8 خرداد 90 13:58
آخ یادم رفت توی پست قبلی اسمم رو بنویسم2
مامان آتین
8 خرداد 90 14:58
8 ماه و 8 روزگیت مبارک عزیزدلممممممممم
فدای اون چشمای متعجب گرد شده ات از دوربین اینقدر تعجب کردی خاله؟؟

اخه میدونی چیه خاله من عاشق دوربینم.مرسی که به من سر زدی

عاطفه
9 خرداد 90 0:01
انشاالله همیشه زندگیتون با وجود نوژا جون سبز و با طراوت باشه
mer30 atefe joon

مامان يگانه زهرا
10 خرداد 90 12:30
زنده باشي گل دختر كنار مامان و بابا
من لينكتون ميكنم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد
مرسی منم لینکتون میکنم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد