نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

هشت ماه و هفده روز

1390/3/17 8:35
نویسنده : اسما
533 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه دخترک مامان خیلی بد قلق شده همش گریه میکنه تا یه لحظه از جلو چشمش دور میشم گریه میکنه و فقط تو بغل خودم آروم میگیره .صبحها که میخوام برم سر کار؛وقتی میبرمش خونه مامان جون ؛خاله نحله سرشو گرم میکنه تا من در برم.niniweblog.comوای از اون ساعتی که منو ببینه که دارم میرم دو تا از او جیغهای بنفش میکشهniniweblog.com niniweblog.com    بعدهم از اون گریه هااااااااااااااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com.خدا کنه زودتر اخلاقت درست بشه مامانی .این کاراتو پای اخلاق خوبت که از بابا جون به ارث بردی نمیذارم میذارم پای دندون در آوردنت.مگه نه بابایییییییییییییییییییییییی.............niniweblog.comniniweblog.com.تازگیها سرعتت تو روروک سواری خیلی بالا رفته دستتو بالا میگیری و تا جایی که میتونی با سرعت هر چه تمامتر به طرف هدف مورد نظرت حمله میکنی...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com 

دیشب پشت سرت می اومدم و تا بهت میگفتم اومدم بخورمتتتتت ؛از ته دل میخندیدی و فرار میکردی و همینطور که میدویدی پشت سرت رو هم نگاه میکردی که ببینی  هستم یا نه قربون اون خنده های از ته دلت برم من که دلم واسه اون خنده ها ضعف میره .تا کارای جدید بعدی ......دوست دارم هزارتا ؛هزارتا نه هوارتااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mamane radin
18 خرداد 90 18:26
salam golam. in doran vabastegi be madar bishtar mishe va ta 2 salegi edame dare. in tabieie. radin ham hanooz haminjoori ba in hal say mikonam ziad tanhash nazaram. boossss[ ]

mer30 az rahnemaeeton


shahab
21 خرداد 90 9:44
سلام مامان نوژا
نمیدونم الان نوژا جون پیش شما می خوابه یا نه اما اگر هنز پیش شما میخوابه باید بگم که اشتباهه و باید از همین الان جاش یه جای دیگه باشه می دونم که سخته آدم نصفه شبی پاشه بره پیش بچه اما چاره ای نیست و این کار اصولی هست و بچه مستقل شدن رو درک می کنه از همین الان

mer30 az rahnemaeeton

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد