نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخترم نوژا

حرفهایی از جنس مادرانه

1390/3/4 8:56
نویسنده : اسما
920 بازدید
اشتراک گذاری

امسال توی روز مادر من بهترین هدیه زندگیمو گرفتم... پرنسس کوچولومو .نوژای گلمو.....

خدایا از بابت هدیه ات ممنونم ممنونم که منو لایق مادر شدن دونستی

 خدایاواسه هدیه بی منتهات ممنونم امیدوارم بتونم اونجور که بهترینه  تربیتش کنم میدونم که کمکم میکنی و اطمینان دارم که تنهام نمی ذاری .

خدای من همیشه تو سخترین لحظه های زندگیم با تمام وجودم احساست کردم پس مطمئن هستم فراموشم نکردی.و هیچوقت تنهام نمیذاری.

خداوندااز بابت این فرشته آسمونی که با اومدنش زندگیمون رو سرسبز تر و با طراوت تر کرد هرچقدر شکرت کنم کمه

یه چیز دیگه ......خدایا ازته ته ته ته قلبم ازت  میخوام اونی که دل منتظر یه لبخند آسمونی هست رو زود زود شاد کنی

خدایا دوست دارم هوارتاااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خواهر زهرا
4 خرداد 90 15:18
salam asmae azizam golam rozeeeeeeeeeeeeeet mobarak!!!
مامان روشا
5 خرداد 90 15:58
چه شکر گذاری قشنگی و چه دعای زیبایی روز شما مامان مهربون هم مبارک عزیزم دختر گلت رو ببوس
مامان هلیا
7 خرداد 90 13:06
روزتون مبارک انشااله همیشه سایتون بالای سر دخملی باشه بوسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد