نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

دخترم نوژا

تو هیچی کم نداری؛برای همه چیز من بودن

1391/5/19 19:23
نویسنده : اسما
634 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بابایی 

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

محمدم ....امروز که دختر ما 1 سال و 10 ماه و 17 روزه است ؛تو  پا به 30 سالگی گذاشتی .اما واسه من و نوژا قد همون 30 سال زحمت کشیدی وقتی که از سر کار میای تموم خستگیهاتو پشت در جا میذاری و با یه بغل مهربونی وارد خونه میشی میدونم خیلی خسنه ای اما بازم با لبخند میای تو خونه و با نوژا بازی میکنی و اونو پارک میبری منم با تو خستگی هام تموم میشن.میدونم که نوژا هم که بزرگ شد قدر زحمتهاتو و محبتهاتو میدونه .میدونم که تمام تلاشتو واسه ما میکنی و میدونم که تو واسه ما بهترینی

تولدت مبارک عزیزم

19  مردادماه 1391

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نایسل
19 مرداد 91 22:59
سلام عزیز دلم خوبی..... بینهایتت تولد همسرت رو بهت تبریک میگم الهی 120 سال سایه شون بالای سر تو دختر نازت باشه
نایسل
19 مرداد 91 22:59
ببخشید ناراحتت کردم عزیز دلم
محمدرضا
21 مرداد 91 8:18
ممنونم از این همه احساس ممنونم از صفا و یک رنگیت ممنونم از مه زحمتتات عشقمی از دختر گل و مهربونمم ممنون خوشمزه بابا دوستون دارم
الينا گلينا
21 مرداد 91 8:30
زيارت قبول خانوم كوچولو.تولد بابايي ات هم مبارك
مامان نازی
21 مرداد 91 11:00
سلام عزیزم ممنون که به وب دخترم سر زدید خدا جمع 3 نفرتونو همیشه با سلامتی و دل خوشی حفظ کنه.
مامان پریسا
21 مرداد 91 14:13
تبریک میگم. ایشالله سایشون 120 سال برای خانواده مستدام باشه
mhagh
29 شهریور 91 16:55
همیشه شاد باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد