نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دخترم نوژا

ده ماهگی

1390/5/2 10:18
نویسنده : اسما
787 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه ١٠ ماه گذشته. ده ماه که لحظه لحظه اش واسه من و بابا شیرین و دوست داشتنیه .روز به روز کارهت قشنگتر و خوشمزه تر میشه.

از روز 4 شنبه 29/4 بابایی و عمو فیصل و عمو اباسعد رفتند شیراز.منو تو هم رفتیم خونه مامان جون ؛گوش شیطون کر چشم شیطون کور ؛اینقدر آتیش سوزوندیniniweblog.comکه مجبور شدم بعد از ظهر برگردم خونه. اتاق خاله نحله بیچاره شده بود عین بازار شام. تمام کفشهاش به لطف و مرحمت شما دیگه توی جاکفشی اتاقش نبودن.چند بار هم نزدیک بود با روروک ماکت هایی که با کلی زحمت در حال اتمام بودن خراب کنی که الحمدلله به خیر گذشتniniweblog.com

.تا اونجایی هم که توان داشتی کتابهای بابایی رو به هم ریختی و دم به دقیقه عینکشو بر میداشتی و فراااااااااااار بابایی بیچاره هم هیچی نمیگفتن منم مجبور شدم با شرمندگی هرچه تمامتر بیام خونهniniweblog.com

و  شب که شد خاله نحله و عمه فضیلت پیشمون موندن که تنها نباشیم.

از وقتی هم که اومدیم خونه دستتو به مبل گرفته بودی و دور تا دور اتاق میچرخیدی عینهو پرنده ای که از قفس آزاد شدهniniweblog.com.ساعت حدود هشت شب بود که بردمت حمامniniweblog.comو چون از 8 صبح نخوابیده بودی در حال شلیل خوردن تو روروک خوابت برد.niniweblog.com

اینم یه عکس از پاهای نوژا که درحال متر کردن مبل هستش

kopol pa

البته بگم که با کلی زحمت گرفتم .

یه کارجدید دیگه که نوژا انجام میده اینه که تا غذا بهش میدم سرشو تکون میده به چپ و راست ؛یعنی به به چه غذای خوشمزه ای درست کردی مامانیییییییniniweblog.com

تورا به خدایی میسپارم که همیشه هرجا یار ویاورم بوده وهست .تورا به یگانه معبودی میسپارم که لحظه لحظه شادی ام در کنا ر تو ومحمد رضا را از او دارم .تورا به پروردگاری میسپارم که در زندگی نا چیزم هر چه دارم وندارم .از اوست .در پناه حق همیشه سالم باشی وبا شادی ات شادیهایمان را دوچندان کنید.ده ماهگی ات مبارک شیرین من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان هانیه سادات
1 مرداد 90 11:21
سلام عزیز دلم. سرافرازمون کردی. من با افتخار لینکت کردم.
بوووووووووووووووووووووس واسه نوژای عزیزم.


مرسی عزیز دلم منم لینکتون میکنم

helia & sara
1 مرداد 90 12:42
عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه در کنار پدر و مادر خوب و سلامت و خرم باشی

مرسی یم که بما سر زدین

مادر سامان
2 مرداد 90 15:39
سلام به شما
ماشالله دختر ناز و خوشگلی دارید . خداحفظش کنه . اسمش قشنگه
در مورد دامنه جوابتون رو دادم
ممنون که به ما سر زدین

مامان قندعسل
3 مرداد 90 10:04
بگردم اين پاهاي كوچمولوي دخمل بلا رو
مواظب آتيش پاره باشين.
به ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم
چششششششم حتما از اینکه به ما سر زدین ممنون.حتما میایم بازدیدتون

مامان آتین
5 مرداد 90 13:51
سلام عزیزدلممممممممم خیلی خیلی معذرتتتتتتت که دیر اومدم به خدا خیلی سرم شلوغه و درگیرم فقط اومدم بگم بیادتونممممم و می بوسمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد