نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخترم نوژا

نه ماه و نه روز

1390/4/12 7:51
نویسنده : اسما
835 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ٩ ماه و ٩ روزه شدی.مبارکت باشه عزیزکم ....

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تا حالا حرکاتت خیلی کند بود اما از این ماه یه دفعه همه رو با هم انجام دادی در تاریخ ٣١/٣/٨٩ توی مشهد اولین بار چهار دستو پا رفتی ؛٩/٤/٩٠ شب توی ماشین واسه اولین بار نیناش ناش کردی؛١٠/٤/٩٠ با عمه زهرا بای بای کردی؛همون روز عصر دستتو به من گرفتی و از جات بلند شدی و واسه چند ثانیه روی پاهای کوچولوت ایستادی و ما کلی واست دست زدیم تو هم خوشت اومده بود و همینطور  تکرار میکردی .توی این ماه یه کلمه جدید یاد گرفتی "اچ"یعنی این چیه ١٠٠ بار هم تکرارمیکنی الان هم که من درحال مرور خاطرات هستم دستتو گرفتی به من که از جات بلند شی همزمان توپتو هم گرفته بودی که اونم بکشی بالا .... حالا اول خودت یاد بگیر بلند شی بعععععععد.......

چقدرشیرینه با تو بودن وچقدر شیرینه مرور خاطرات لحظه به لحظه ات.......عاشقتم مامانی هوارتااااااا

n

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دانيال
13 تیر 90 12:44
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون
az inkebe ma sarzadim mamnoon.linketon kardam



helia & Sarah
14 تیر 90 16:24
بوس برای نوژا جون و مامان باسلیقه اش با اون عکسای خوردنیش
mer30 ke be ma sarzadin mamane helia

باباي نوژا
16 تیر 90 11:46
قربونت برم الهي قربونت "اچ" گفتنت خوشمزه ...
haleh & termeh
19 تیر 90 8:39
چقدر قیافه مهربونی داری عسلک
مامان آتین
21 تیر 90 19:31
سلام عزیزم خوبی؟
9 ماه و 9 روزگی نوژا جون مبااااااااارک
من عاشق این سن و این روز و این اعداد در کنار هم هستم
فدای اون دوتا مروارید خوشگلتتتتتتتت نوژا جیگری آتین ما هنوز دندون نداره
tazeee 4 ta dandone dige ham dar avorde nuzhaye man.ishala atin ham dandonash dar mian

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد