نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

دخترم نوژا

بالاخره رفتیم سفر......

1390/4/12 8:34
نویسنده : اسما
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امام رضا طلبید وجاتون خالی رفتیم مشهد.از روز 4 شنبه واسه نامزدی پسر عمه بنده رفتیم شیراز که به ههمون کلی خوش گذشت و روز 5 شنبه و جمعه رفتیم باغ عمو تورج که اونجا هم خیلی خیلی خوش گذشت روز شنبه ظهر تصمیم گرفتیم که بریم مشهد .همه تا عصر آماده شدن و حرکت کردن به سمت مشهد من نوژا و خاله آرزو و محمد رضا موندیم و یکشنبه شب با هواپیما رفتیم اصلا باورم نمیشد که به این سرعت جور شده بریم مشهد آخه خیلی این در و اون در زدیم ولی جور نمیشدکه بریم اما به این سرعت همه چی جور شد فکرمیکنم از دعاهای بابام بود چون خیلی دلش می خواست که بریم مشهد از همه خوشحالتر هم بابام بود.از29/3/90تا  3/4/90رفتیم پابوس امام رضا.بعد از 11 سال....... بالاخره رفتیم  من و نوژا و بابایی و خانواده مامان جون و خوانواده خاله رویا تا من نذرمو ادا کنم.سفر به مشهد دومین سفر نوژا بود اولین سفر توی 2 ماهگی نوژا با خاله فاطمه ها و خاله اسما با عموهاشون رفتیم بندر عباس.

توی این سفر نوژا واسه اولین بار چهار دست پا رفت کلی همه بهش ذوق کردن اینطور که مامانم میگه خودم هم توی مشهد واسه اولین بار چهار دست و پا رفتم.توی این چند روز دخترم خیلی خانوم بود و اصلا منو اذیت نکرد اما به جاش وقتی رسیدیم همش گریه کرد و بغلم بود.تازززززه اولین باری هم بود که سوار هواپیما شد .یه جایزه هم بهش دادن تو هواپیما.اخرین شبی هم که مشهد بودیم نوژا خانوم بازیشون گرفته بود و نمی خوابید منم مجبور شدم با خودم ببرمش حرم بعد از اذان صبح که برگشتیم هتل تازه خانم خانوما خوابشون برد  توی این سفر به همه خیلی خوش گذشت مخصوصا به نوژا چون که دور و برش خیلی شلوغ بود

باغ

نوژا توی باغ عمو تورج

باغ

یک دقیقه بعد......

اینم طناز خانوم دختر خاله ی نوژا

1

ساعت 4 صبح نوژا خوابش برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

helia & Sarah
6 تیر 90 10:55
خیلی عکساش قشنگ بود انشااله همیشه به گردش و شادی
بوسسسسسسسسسسس
tnx

مامان رادین
8 تیر 90 16:34
زیارت قبول دوستم.
tnx

عمه جون و محیا جون
13 تیر 90 22:13
نوژا گلیییییییییییییییییییی زیارتت قبول
mer30 ame va mahya joon ke be ma sarzadin bazam az in tarafa tashrif biarin

مامان آتین
21 تیر 90 19:34
واااااااای چه عکسای نااااازی
زیارتتونم قبووووول
بوووووووس
mer30 azizam

لیدا
10 مرداد 90 11:03
سلام ،زیارت قبول خدا دخترتو برا ت حفظ کنه ، دوست داشتنی از نظر لطفت بابت پسرم رادین متشکرم
مامان نگین
26 شهریور 90 14:01
چه دختر نازی دارید امیدوارم همیشه زیر سایه پدور ومادرش زندگی خوبی داشته باشه
لطف دارین عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد