نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

دخترم نوژا

36 ماهگی

1392/9/7 10:43
نویسنده : اسما
984 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولدت یه تولد کوچولو با حضور خانومهای خانواده من و بابایی به صرف عصرونه گرفتیم که با وجود دغدغهای فکری شدید من و بابایی به خوبی برگزار شد و از اونجایی که عاشق باب اسفنجی هستی که بهش میگی اب اسفتجی یه کیک خوشکل باب اسفنجی با بشقابهاش و دستمال کاغذیش و آیکونهاش که خودم با امکانات و وقت کم درست کردم تم تولدت شد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نوژاجونی
9 آذر 92 10:59
مبارکه عزیزم تم تولدش هم به سلیقه یخودشه که عالی بوده.
مامان دانیال
20 آذر 92 9:22
سلام نوژای نازم 36ماهگیت مبارک ایشالا36000000ساله بشی کیکتم خیلی خوشگله به به میبوسمت عزیزکم
شینا
24 آذر 92 18:33
سلام وبلاگ جالبی دارین!خیلی ذوق کردم وقتی دیدم وبتون رو! امیدوارم همیشه خوش حال و خوشبخت باشین !! از اینجا به نوژاجونم سلام میکنم! ....................... خوش حال میشم به منم سربزنید!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد