نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دخترم نوژا

نوژا و وسایل جدید

1390/10/14 10:13
نویسنده : اسما
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

مسواک:

واسه نوژا مسواک و خمیر دندون خریدیم .اولش که مسواک نمیزد ؛یعنی اجازه نمیداد؛بعدش من مسواک زدم که یاد بگیره حالا دیگه مسواک از دستش نمیافته همش 11 تا دندون داره اما روزی 11 بار مسواک میزنه تازه با مسواکش من و بابا و لباس و فرش و همه وسایل خونه رو هم میخواد مسواک کنه منو میگی............

lمسواک

 دمپایی:

روزی بیست بار دمپایی های منو میپوشیه و میافته اما اصلا خسته نمیشه تمام شهر و گشتیم واسه دمپایی واسه نوژا خانوم ..اما سایز پاش نداشتن .تا اینکه در ادامه سفر دو روزه به بندر عباس،وطی یک عملیات موفقیت امیز یه جفت دمپایی سایز پای نوژا گلی  توی زیتون پیدا شد و ما هم در کوتاه ترین زمان خریدیمش و حالا با دمپایی های جدید درگیریم

دمپاییدمپایی2

قربون اون خنده شرت و پاهای لاک زده ات برم من

خرگوش حبابی:

واسه اینکه خودمون و از شر حباب درست کردن خلاص کنیم یه خرگوش واسه نوژا خریدیم که آهنگ میزنه و حباب درست میکنه .این حسن پیشرفت تکنولوژیه.دیگه لازم نیست کف صابون درست کنمو هی حباب بسازم زحمت ما افتاده گردن آقا خرگوشه که تقریبا 24 ساعته داره حباب درست میکنه بیچاره خرگوشه

حباب

 عینک:

نوژا بابایی رفته مغازه عمو میلاد که واسه بابا عینک بگیرن یه عینک هم نصیب نوژا شده دست عمو میلاد هم درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ریحانا
14 دی 90 10:08
سلام مرسی که به ما سر زدید خدا نوژا جون رو براتون نگه داره
مامان قندعسل
15 دی 90 15:04
قربون دخملیمون برم با مسواک زدنش. دقیقا" مثل مهرسای من. دست آقا خرگوشه درد نکنه که اینقد به زحمت افتاده
امید
16 دی 90 19:50
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت بهتون جواب میدم . فقط آدرس ایمیلتون برای جواب بگذارید . منتظر شما هستم .
هدیه جوووووووووووووووووووون
16 دی 90 19:54
سلام چی وسایل قشنگی گرفتی چی مسواکی چی خرگوش پر کاری واییییییی چه عینکی بابا خوشتیپ ماشالااااااااااااااااااااا
مامان امیر علی
17 دی 90 13:58
ماشاله مسواک می زنی .بوس
مامان آيلا
18 دی 90 10:58
وای چه زبل شدی شیطون
مامان هانیه سادات
18 دی 90 20:35
سلام. ماشاالله به نوژا جون کاراش خیلی شبیه هانیه ست.فداش بشم که اینقده نازه.
مامان پسر خرداد
20 دی 90 14:10
سلام آفرین به دخترمون که خودش مسواک می زنه .اسمای عزیز همین دردسرها منم دارم ممنون میشم بگی بگی خرگوشه کجا خریدی منم بگیرم تا یه ساعتی راحت باشم.قربونت برم.مرسی
مامان سها
20 دی 90 19:08
سلام خاله جون خوبيد؟ يادتون نره كه براي ما دعا كنيدها ... راستي دمپايي هاي نوژا خانوم خيلي بامزه اند ... تازه منم حباب درست كردن و دوست دارم خيلي با مزه است ... مگه نه نوژا؟
زهره مامان هلیا
21 دی 90 9:45
سلام اسما جون ممنون از لطفتون نوژا خانوم آفرین دخمل خوب دیگه بزرگ شدی و مسواک میزنی
لیلی مامان آراز
24 دی 90 12:57
فکر نکنم نظر قبلی ثبت شده باشه... می خواستم بگم دختر خیلی عسلی دارین....

مرسی عزیزم
مهدی
26 دی 90 9:27
سلام

پیشنهاد میکنم آلبوم عکس ازنوژا جان در وبلاگ تشکیل بدید
موفق باشید
مرسی از پیشنهادتون

مامان نائیریکا
27 دی 90 22:08
سما جون حونه شما که تمیزه. وای قربون مسواک زدنش برم
مهدی
28 دی 90 17:48
سلام @} سلام دسته گل تقدیم به نوژاجان عزیز پیرشی عزیز فراموش نکنیم اینهاآینده ایران سربلندرا خواهند ساخت... انشا الله
مامانی درسا
29 دی 90 9:28
وای خدا این دختری خیلی خیلی خوردنیه . این مسواک همه کاره رو برای این دخملی از کجا خریدی بگو منم برای آینده درسایی بخرم . اسما حون لینکتون کردم با افتخار .
مامان سونیا
29 دی 90 11:06
ماشاالله خدا حفظش کنه چه ریزه و کوچولو هست این دخملمون چه خوشگل مسواک میزنه نانازی خاله به ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید با اجازتون لینکتون کردم
مامان سید کوچولو
29 دی 90 14:46
قربونش برم. من هم چند روزه که میخوام از مسواک و دمپایی و حباب بنویسم. ولی کامپیوترم هنگ کرده و الان سر کار خوندوتون. واقعا کار این بچه ها شبیه همه. سعی میکنم بنویمشون. از همین الان شرمنده شبیه میشه ها
مامان آیلا
1 بهمن 90 12:05
ای نازم عسل خاله داره مسواک می کنه آفرین به این گل دختر
کیتکس
5 بهمن 90 20:51
همیشه سرسبز باشی عزیزم ببینیم این که عشقه مامانشه می یاد از ما و عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیره؟؟؟ این که عکسه به این زیبایی تو وبلاگش می ذاره می یاد نمایشگاه کیتکس تو مسابقه شرکت می کنه؟؟؟ بدووو بیا وبلاگمون منتظره تو و مامانه هنرمندت هستم بوووووس
مامانی درسا
9 بهمن 90 1:18
دخملی نوژا جان خوبی ؟ مامانش اومدم بهتون سر بزنم ببینم خوبین ؟ انشاالله خوب خوب خوب باشین .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد