نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دخترم نوژا

388

1390/7/24 9:13
نویسنده : اسما
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 388 روزه که  نوژا دردونه ما  شده سرعت خرابکاریهاش خیلی بالا رفته دیگه وقت نمیکنم همشو بنویسم

www.smilehaa.orgهر روز نوژا بانو میره سر گلدون گل خشک های من و یه دونه گل واسم میچینه

www.smilehaa.orgدیگه میز وسط مبل هم جای صخره نوردی نوژا بانو شده و روی اون وایمیسه

www.smilehaa.orgچاه آشپز خونه اکتشاف جدید نوژاست منم واسه اینکه دستشو نکنه توی چاه یه قمقمه  آب کردم گذاشتم روی سر چاه

www.smilehaa.orgتا کسی میاد خونمون نوژا فرار میکنه و قایم میشه

www.smilehaa.orgهمین که میبینه غذا دستمه با خنده فراوون فرار میکنه

www.smilehaa.orgمهربون شده حسابیییییییییی تا نازش میکنم خودشو واسم لوس میکنه و سرشو میذاره روی شونه ام

www.smilehaa.orgهر چی توی دهنشه یه ذرشو در میاره میده به ما که بخوریم اوج سخاوتش  اونجاست که پستونکشو میده به ما

www.smilehaa.orgکلمه بده رو یاد گرفته تا چیزی رو میخواد پشت سر هم میگه دده

 

 

www.smilehaa.orgوقتی خوابه تنها لحظاتی که میشه سیر بوسید  و نگاهش کرد

 

اخه وقت بیداره مثل آهوی گریز پا نمیتونم  حتی چند ثانیه هم نگهش دارم از بس دست و پا میزنه که فرار کنه ...

www.smilehaa.orgدندون هفتمش هم به سلامتی سر زده

www.smilehaa.orgبر عکس تاب سواری ؛عاشق سرسره بازیه وقتی میریم پارک از خنده های بلندش دلم غش میره

www.smilehaa.orgمستقل شده حسابیییییی وقتی راه میره اجازه نمیده کسی دستشو بگیره واگه سر راهش قرار بگیرم و راهشو ببندم تحت هیچ شرایطی مسیرشو عوض نمیکنه

www.smilehaa.orgتمام اتاقشو که من ١ ساعته مرتب کردم  سر٣ سوت بهم میریزه؛نوژا بانویه دیگههههههههههه

www.smilehaa.orgاگه کار بدی بکنه و من بهش چشم غره برم یه لبخند موزیانه بهم میزنه و به کارش ادامه میده

www.smilehaa.orgروزانه صد بار تلوزیون ما توسط شیرین بانو خاموش و روشن میشه

www.smilehaa.orgهر چیزی که گم بشه توی خونمون حتما توی گلدون کنار تلوزیون پیدا میشه وسایلی از قبیل کنترل سانترال و موس و...

www.smilehaa.orgتلوزیون هم یه وسیله جدید صخره نوردیه

www.smilehaa.orgکسی جرات نداره در یخچال رو باز کنه چون بلافاصله نوژا توی یخچاله

www.smilehaa.orgدو شب پیش داشتیم شام میخوردیم یه ذره غذا گذاشتم تو دهنش واسه لقمه بعدی  از نوژا صرار و از من انکار ؛که لقمه رو برداره و من هم نمیدادم یهو دیدم خانوم خانوما پشتشو کرده به ما و از آشپز خونه داره میره بیرون هر چی صداش میکنم جواب نمیده یعنی قهر کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دیگه کلی منت کشیدم تا لقمه رو ازم گرفته

عکسهاشم در اولین فرصت میذارم تو وبش

دختر گلم..........دوست دارم هوارتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آیلا
24 مهر 90 11:11
ای خدا از دست این کوچولوها یعنی شما هم قهر می کنی شیطون
بلهههههههه ما اینیم خاله

مامان قندعسل
25 مهر 90 1:05
فدای این قهر کردنش برم و قربون دخملی برم با اینهمه کار جدید.
دندون هفتم هم مبارکش باشه
هنوز کجاشو دیدی مامانی. دلتو خوش نکنی که بزرگتر میشن و آرومتر نه عزیزم هنوز واسه شلوغ کاریاشون خیلی جا دارن.
ما اپیم


نهههههههههههههههه یعنی بزرگ بشه آرومتر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانه میکاییل
25 مهر 90 13:02
دوست جون گفتی بیا با سر اومدم اون گل خشک ها رو تو یه جعبه نگه دار چون با عشق بهت داده می شن بعدان به خودش نشون بده
اره راست میگی شما باید همین کارو بکنم




مامان هانیه سادات
26 مهر 90 9:49
سلام.
واسه خودش خانمی شده نوژای عزیز.
این قهر کردنش منو کشته.
دندون جدید هم مبارک عزیز دلم.
مرسی بوس بوس

نگين
28 مهر 90 13:52
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
هدیه جووووووووون
29 مهر 90 21:02
مامان عسل و آریا
3 آبان 90 19:17
سلام عزیزدلم.آموزش گذاشتن عکس نی نی روی قالب وبلاگ را نوشتم.موفق باشید.بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد