نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دخترم نوژا

یه تشکر ویژه

1390/5/13 8:45
نویسنده : اسما
642 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام تو این پست از همه کسایی که اومدن به ما سر زدن و آمار وبلاگمونو بالا بردن تشکر کنم.واقعا ممنون.در ضمن یه عده ای که خیلی از بالا رفتن امارمون سوخته بودن هم کامنت بی آدرس گذاشته بودن کهههههههههه این کارا قدیمیه و بچه بازیه و دروغ و......میخوام خدمتشون عارض بشم که منو بابایی ادرس وبمونو توی فیسمون گذاشتیم و دوستامون هم لایک زدن و اشتراک گذاشتن و اومدن بازدیدمون واسه همین آمارمون بالا رفت.حالاااااااااا تا کور شود هر آنکه نتواند دیدچشمک

یه تشکر ویژه دیگه هم دارم از دوستای گلمون تو نینی وبلاگ که اومدن و ابراز خوشحالی کردن از بالا رفتن آمارمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان قندعسل
13 مرداد 90 12:49
تبريك بابت آمار وبلاگ مامانياين دخملي خاطر خواه داره ديگهبگردمشششششششششش چشم حسود بتركه ايشالله
عمه سمیرا
15 مرداد 90 16:07
خیلی دوست دارم عمه جون
و خیلی دلم برات تنگ شده عمه جون
راستی عمه جون خوشحال شدم آمار وبلاگت رفته بالا


واییییییییییی عمه سمیرا دلمون واست تنگ شده زود بیاید دیگه.ممنون که به ما سر زدین
helia & sara
16 مرداد 90 13:32
ما هم خوشحالیم که شما خوشحالین
مامان نائیریکا
16 مرداد 90 17:10
320 روزگی نوژا جون مبارک باشه عزیزم. مهم این دوستیها ست آمار هیچ اهمیتی نداره
مینا
24 مرداد 92 19:59
مسسسسسسسسسسسخررررررررست ...مزخرفه ... ادم عین ادم وب میسازه دیگران استفاده کنن ... نه مسخره بازی ذر بیاره تازه داداش من مثل حور و پریه من این کارا رو نکردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد