نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

دخترم نوژا

خبر خبر.....

1390/4/22 10:29
نویسنده : اسما
791 بازدید
اشتراک گذاری

گلک مامان دندونهای جدیدت مبارک  باشه عسلکم.میدونم خیلی سخته دندون درآوردن اما تو با تمام قدرت تحمل کردی این دردو .

خیلی خیلی اتفاقی دندونهاتو دیدم.میخواستم لباستو عوض کنم و شما هم طبق معمول اجازه نمیدادی.در حال کشیدن جیغ بنفشniniweblog.com

و گریه دندونهاتو دیدم اول فکر کردم اشتباه میکنم دیدم نههههههههههههه دندون در آوردی نه یکی نه دوتا چههههههههار تا.از خوشحالی و تعجب نمیدونستم چکار کنم شِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومےالبته منتظر بودم اما نه به این زودی اخ که چه قشنگن اون دندونهای طلاییت .خلاصههه رفتم با کلی ذوق به بابا جون گفتم اونم کلی ماچت کردniniweblog.com

دیروز که بغلت کرده بودم دیدم یه صداهایی میاد دقت که کردم فهمیدم داری دندوناتو به هم میکشی .حالا بذار دندون دار بشی بعد واسه ما خط و نشون بکش.اینم قصه دندون درآوردن نوژا.........

عسلک .....دوست دارم هوارتاااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 12:09
مبارکهههههههههههههههه
مرسییییییییییی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد