نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم نوژا

و....من

1392/6/23 10:34
نویسنده : اسما
734 بازدید
اشتراک گذاری

الان یه مدتی هم هست که خیلی حال و حوصله ندارم به عبارتی خیلی دپرسم آخه کارها اونطوری که میخوام پیش نمیره و هیچی بر وفق مرادم نیست دلم یه تحول اساسی میخواد.دوست دارم چشمام و ببندم و پازل بهم ریخته من بشه عین روز اولش از طرف دیگه کابوسهای مادرانه ام بی پایان شده دغدغه های ذهنم هم منو رها نمیکنن دیدن مستقل ترشدنت و ترس از رها کردن دست من دیوونه ام میکنه از تفکر اطرافیانم متنفرم که میخوان به خودشون و بقیه القا کنن که پسر داشتن بهتر از دختر داشتنه.... که چی......اگه پسر داشته باشی بعد چند صباحی خودش از پس خودش بر میاد اما کابوس مادران دختر دار چیه؟؟اینه که هر لحظه باید منتظر یه جفت چشم گریون باشن و یا زبونم لال یه اتفاق شوم...اینه تفکرات یه مشت آدم کوته فکر که بلندای تفکراتشون اندازه پرواز مرغ خونگیه ببخش منو گل دخترم اگه واست کم میزارم و اعصابم درهمه.واسم دعا کن تحملم زیاد شه و از پس مشکلاتم بر بیام

و عاشقانه و مادرانه دوستت دارم و به داشتنت میبالم فرشته مهربونیها

شنبه 23شهریور 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان دانیال
23 شهریور 92 13:31
سلام گلم خوبی چی شده اعصاب معصاب نداری هااا مگه این دنیا چقدر ارزش داره که بخوای فکر و خیال کنی و اعصاب خودتو خراب کنی ول کن بابا منم که یه وقتایی عصبی میشم به این فکر میکنم مگه ما چقدر عمر میکنیم معلوم نیست 1ساعت دیگه زنده باشیم یا نباشیم پس بیخیال همه چی خوش باش و به دختر نازت فکر کن نوژا جونی رو ببوس به جای من
مامان فتانه
25 شهریور 92 12:40
عزیزم اگه خیلی بخوای به اطرافت متمرکز شی اذیت میشی کلا باید بیخیال باشی تا بتونی شاد زندگی کنی
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 17:26
عزیز دلم ایشالا همه چی بر وفق مردات پیش بره و تو راضی و خوشحال بشی و از دپرسی در بیاییی مهربون نوژا خوشگلو ببوس
نرجس
26 شهریور 92 12:35
اصلا به بقیه هیچ ربطی نداره که دختر بهتره یا پسر بستگی به دل خودت داره عزیزم بی خیال این حرفا باش
نرجس
26 شهریور 92 12:37
عاشقانه دوستت دارم نوزای شیرینم
نرجس
26 شهریور 92 12:38
مامان نوژا خوشحال مشم به منم سر بزنی
فاطمه مامان الينا گلينا
27 شهریور 92 13:44
اي بابا كسيكه اعصابت را بهم ريخته نشونم بدهبد مي بينه
مامان بردیا
28 شهریور 92 13:19
سلام.بردیای دوچرخه سوارمنو دیدین؟؟بدو بیا
مامان فتانه
29 شهریور 92 11:22
ما اپ کردیم
مامان سها
25 مهر 92 13:28
سلام اسما جان این تفکرات که مال عصر جاهلیته که عاقبت خیلی از این طعنه زنها رو هم دیدیم که چی شده اولاد صالح باشه چه پسر چه دختر اونوقت جای نگرانی نداره ... نوژا جونم دعا می کنم فرزند صالح پدر و مادرت باشی دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد