نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دخترم نوژا

یه پست جا مونده از سال 91

1392/2/2 8:00
نویسنده : اسما
809 بازدید
اشتراک گذاری

گرانا روی تخت ما خوابیده و مامانش و نوژا هم کنارش نشستن.و نوژا در حال حرف زدن با گرانا

نوژا:گرانا....گرانا......چرا جواب نمیده؟؟؟

خاله فریبا:گرانا نمیتونه جواب بده

نوژا درحال زدن به پشت گرانا میگه:باطریش تموم شده؟؟؟

..و ما...:؟؟؟؟؟؟!!!!!!

... چند روز بعد توی ماشینین هستیم.بهش میگم گنجیشکک اشی مشی بخون .نوا هم شروع میکنه به خوندن وسطاش یادش میره .بادست میزنه پشت شونه خودش و میگه اااااا باطریم تموم شد!!!!!!

اینهم از اثرات اسباب بازیه از بس همه اسباب بازیها باطری میخوره فکر میکنه آدمها هم باطری دارن


چند تا از ترانه های ماشین رو خیلی دوست داره.یکیش ترانه ای دیوونه ؛دیوونه وار دوستت دارم 

همچنان هم صدای من توی ترانه خوندنه آهنگهای از قبیل گنجیشکک اشی مشی؛سلطان قلبها؛بردی از یادم؛گلنار؛دیدم تو خواب وقت سحرو...

و مشتاق صدا سازی کار کردن و خوندن تنهای موسیقی


در حال آماده شدن هستم که برم عروسی اما بدون نوژا...مامانم زنگ میزنه که بیاد دنبالم...نوژا هم کنارمه بهم میگه عروسی میخوای بری؟؟؟ با مامان جون؟؟؟میگم آره...میگه من نمیبری؟میگم نه شما میمونی خونه...چند دقیقه بهد دستشو گرفته کنار گوشش و میگه الوو مامان جون سلام مامانم منو عروسی نمیبره... و وقتی اینو واسه مامانم تعریف کردم مامانم منو مجبور کرد که از نیمه راه برگردیم و با خودمون ببریمش...اینچنین نوه و آنچنان مامان جونی داریم ما...


دیوانه وار عاشق صدا کردنش هستم:مامان من.........بابای من ....

دستشو حلقه میکنه دور منو بابایی و میگه دو تاتون و دوست دارم

 .. . .کودکم؛مادرانه دیوانه ام

1اردیبهشت 92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نوژاجوني
1 اردیبهشت 92 9:39
قربون تك تك كاراش وادا واطوارش برم
محمدرضا
1 اردیبهشت 92 9:41
عزیزای من کلی دوستون دارم
رنگارنگ
1 اردیبهشت 92 14:50
چه خانواده خوشبختی عروسیتون مبارک
مامان یاشار
1 اردیبهشت 92 16:45
خدا حفظش کنه خانوم کوچولوی شیرین خونتون رو اسما جون.
متین من
1 اردیبهشت 92 17:27
باطریم تمام شده خیلی خندیدم عزیزم خیلی بامزه ای وماشالا باهوش بووووووووووووووس
مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 18:13
عزیزم اااااااای جان همیشه در آرزوی اینجور دختری بودم خدا حفظش کنه
مامان سونیا
2 اردیبهشت 92 8:11
ای جان دلم قربون اون دل پاکت برم چه دنیای زیبای دارید شما فسقلی ها
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 20:26
خوش به حال این دخملی.مامانی به ما هم سر بزنین من لینکتون میکنم.البته با اجازه
محمد
4 اردیبهشت 92 13:46
ای ول به مادربزرگ . شادباشیدوسلامت
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 16:06
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست گلم تبریک میگم
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:24
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
محمد
11 اردیبهشت 92 14:23
ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن ومادر بر شما مبارک باد
الينا گلينا
14 اردیبهشت 92 14:20
آفرين به اين دقت و هوش .بازم از اين حرفهاي با مزه بزن
مامان سها
23 اردیبهشت 92 16:43
نوژا جونم باطری منم تموم شده خاله یه باطری از اسباب بازیهات به منم بده

خالههههههه

رها
29 اردیبهشت 92 16:01
الهي عمه فدات شه قربونه شيرين زبونيت گلم
عمه نرجس
29 اردیبهشت 92 16:02
عمه جوني خيلي دوستت دارم
مینا
29 خرداد 92 11:30
اون قسمت باطری باحال بود چه مامان بزرگ خوبی......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد