نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دخترم نوژا

ماجراهای سفر ما

1392/1/19 10:39
نویسنده : اسما
764 بازدید
اشتراک گذاری

ار قبل از تعطیلات تصمیم گرفتیم که با دوستامون بریم سفر شمال اما تصمیممون عوض شد و قرار شد بریم تهران و بعد شد کیش ....و در آخر به بندر عباس بسنده کردیم .روز 9فروردین حرکت کردیم به سمت بندر عباس و  اونجا خونه عمو رسول و سوسن جون موندیم و نوژا کلی با گیتار زدن و جاز زدن عمو رسول حال میکرد و میرقصید و دهم هم  رفتیم جزیره هرمز که جای بسیار زیبا و بکری بود ونهار هم غذای محلی ها رو خوردیم  شب هم اونجا موندیم و تا صبح لب دریا بودیم و خیلی بهمون خوش گذشت و روز یازدهم اومدیم بندر عباس و شب که رفتیم لب دریا نوژا خانوم کلی کایت هوا کرد همراه با ذوق فراوان.و روز 12 هم هم برگشتیم .در کل مسافرت کوتاه و خیلی خوبی بود و اونقدرها هم که فکر میکردیم بندر شلوغ نبود و اینگونه بود که برنامه ریزی ما برای سفر ؛اینطوری سر و تهش هم اومد.

نوژا در دره رنگین کمان_هرمز

اینم نوژا و امیر محمد و ایناز

اینم فرشی که از خاکهای همونجا درست کرده بودن که البته یک کم کمرنگ شده بود

نوژا در حال خاک بازی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نوژاجوني
19 فروردین 92 11:45
اميدوارم بهتون خوش گذشته باشه و الان پر انرژي اومده باشي سر كار.نوژا جونمو ببوس
متین من
19 فروردین 92 12:36
سلام منم از خوشحالی با شما خوشحال شدم ولینک تون کردم شما هم پسرمنو با اسم متین من لینک کنین راستی کجایی شیراز زندگی می کنین البته ببخشیدا دخترشماهم نازه خدا حفظش کنه ببوسینش
مامان سها
20 فروردین 92 21:11
دوستان عزیز همراه سها و مامان و بابا سها جون توی جشنواره نوروز نود و دو آتلیه سها شرکت کرده و برای اینکه برنده بشه نیاز به رای شما با آی پی های متفاوت داره قبلا از لطفتون تشکر می کنیم اگه به این آدرس برین و به سها علایی امتیاز ۵ بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ادامه داره و شما می تونید تا ۱۵ اردیبهشت با آی پی های مختلف به دخمل ما رای بدین بازم یه دنیا ممنون
مامانی درسا
21 فروردین 92 3:42
ای جوونم زنده باشی نوژاگلی با این لباس خوشگلت .... حسابی بهت خوش گذشته .....همیشه به خوشی و سلامتی انشاالله
محمدرضا
21 فروردین 92 7:23
و روز 12 هم هم برگشتیم
متین من
22 فروردین 92 1:42
مامانی اگه اشتباه نکنم شیرازی هستی خواستم بدونم کجای شیراز هستین؟
محمد
24 فروردین 92 10:31
سال خوبی رو براتون آرزومی کنم شادباشیدوسلامت
مامان آترین گلی
25 فروردین 92 17:22
سلام دوست گلم ...... با چند تا پست جدید بروز شدیم ..... ممنون می شم سر بزنین ...
مینا
26 فروردین 92 20:56
سلام من مینا هستم دوست دارین باهم دوست شیم ؟ من لینکتون کردم
رنگارنگ
31 فروردین 92 14:14
سلام چه عکسای خوشکلی از نوژا خانوم گرفتین خدا حفظش کنه
محمد
1 اردیبهشت 92 8:50
شادباشیدوسلامت
خاله ی آریسا
1 اردیبهشت 92 8:50
سلام من اتفاقی وب نوژا جون رو دیدم خیلی دختر ناز و مامانی دارید خدا نگهش دارهراستی به وبلاگ آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 18:15
سلام عزیزم ایشالا همیشه به سفر و شادی عکسا هم خیلی خشگلن
مامان بابای الیسا
11 اردیبهشت 92 21:39
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست عزیزم
مامان سها
23 اردیبهشت 92 16:48
در کنار هم خوش باشید عزیزم یکی از آرزوهامه دیدن این جاهای بکر
مهسا مامان نورا
7 خرداد 92 16:50
سلام دوست عزیز خوشحالم که شما رو لینک کردم و به شهر ما سفر کردید بندر عباس قشنگیش به هوای گرمش اینطور نیست خوشحال میشن به وب نورا جون سر بزنید.
نازنین موسوی
21 خرداد 92 16:30
چه دختر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد