نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم نوژا

سال نو... دید نو ...اندیشه نو...

1392/1/8 9:24
نویسنده : اسما
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

و 1 سال دیگه گذشت بدون هیچ تلاشی برای بهتر شدن.واسه خودم ناراحتم چون هر سال موقع سال تحویل 100 تا فکر دارم اما تا نوروز سال بعد هیچ کدوم رو عملی نکردم امیدوارم امسال بهتر باشم هم واسه خودم هم واسه نوژا و بابایی و پدر و مادرم و دیگران....امسال همونطور که دلم شکست شاید دل خیلیها رو هم شکسته باشم...امیدوارم منو ببخشند چون ناخواسته بوده و از اون امیدوارترم که دل کسی رو نشکسته باشم...سال خوبی رو واسه همه آرزو میکنم خودمون هم بینشونچشمک

...و مادرانه دوستت هستم گل دخترم

1392/01/09

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان عبدالرحمن واویس
9 فروردین 92 19:05
سلام عزیزم خدانکه دلت بشکنه این خصلت هرانسانه که هم دل میشکونه هم دل شکسته میشه امیدوارم توی این سال نه دلتون بشکنه نه دلی روبشکونی
مامانی درسا
10 فروردین 92 2:04
عزیزم اسما و نوژا گلی خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
محمد
10 فروردین 92 14:52
سال نو مبارک سال خوبی رو براتون آرزومندم
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 2:01
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد