نوژانوژا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دخترم نوژا

مهربان دختر من...

1391/12/17 10:03
نویسنده : اسما
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

سر میز غذا نشستیم و در حال خوردن غذا هستیم .نوژا هم که عاشق دور همی غذا خوردنه...با یه حالت عشوه ای سرشو اینطرف و اونطرف میکنه و میگه:

نوژا:مممممممم مزه است(خوشمزه است!!!!!!)

نوژا:مامان؟؟؟؟

مامان:بله؟؟؟

نوژا :شما غذا درست کردی؟(مرده شما گفتنشم)

مامان:بلههههه

نوژا :دستت درد نکنه که غذا درست کردی

مامان:___________________این قلب منه که  از خوشحالی ذوق مرگ شده

اینطوریه که تمام خستگی ها و غر غر کردناش از یادم میره


بعد از یه روز کاملا خسته کننده قصد دارم چند دقیقه چشمامو ببندم اما اینقدر نوژا چشمامو فشار میده و روی سر و کلم راه میره که به نقطه جوش میرسم و میگم:نوژاااااا بسه دیگه میخوام بخوابم ...بیدارم کردیعصبانیسکوتی که اختیار میکنه نشونه اینه که درحال ذخیره سازیه...

چند روز بعد میخوام آماده اش کنم تا بریم بیرون ...فرار میکنه و روی تخت ما میخوابه... صداش میکنم... میگه:بیدارم کردیاااااا....میخوام بخوابم...خسته ام کردی..منم که چشمام شده 4 تا و حرفی ندارم بزنم.خودم کردم.......


بعضی وقتها دستمو میگیره و میگه بریم خرید...حالا خرید خانوم چی هست؟بستنی و به مقدار خیلی زیاد پاستیل و اگه دستش برسه آماس چوبی(آبنبات چوبی)


بازی این روزهای ما خاله بازی از نوع قدیمی خودمونه..من مهمونم نوژا هم غذا و سالباد و کباب واسم درست میکنه


گاهی وقتها هم کار منو تکرار میکنه و میگه چشماتو ببند و دهنتو باز کن و دستشو تا نزدیک دهنم میاره و میگه:مزه است؟(خوشمزه است؟)بازم بیارم؟و باز این منم که طعم بهترین خوراکیهای دنیا رو بادست کوچولوی دخترم احساس میکنم

وعاشق مهربونیاتم مهربانم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان قندعسل
17 اسفند 91 10:30
قربون اين دخمل قدر شناس و مودب برم .منم وقتي مهرسا شما بهم ميگه ذوق مرگ ميشم. البته الان ديگه عادت كرده و هميشه شما ميگه حتي به داداشيعجب دخملي زرنگي دارين كه اينقد سريع حرفتون رو به خودتون برگردوند هااااااااااااااااا
مامان بابای الیسا
17 اسفند 91 11:02
وااااااااااای چه دخملی شیرین زبونی چه باهوش و ناز نازی
مامان دانیال
19 اسفند 91 8:46
قربونت برم مهربونم عزیزم خدا کنه دانیالی هم مثل شما اینقدر باتربیت و شیرین بشه
مامان بابای الیسا
20 اسفند 91 12:17
مامانی مهربون با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر همو ببینیم عزیزمو این دخمل ملوسو بیشتر ببینم
مامان عبدالرحمن
21 اسفند 91 10:47
سلام مامانی دخملی نازی دارین خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید وازتبادل لینک باشماخوشحال میشم عزیزم لینکم کردی خبربده
مامان عبدالرحمن
23 اسفند 91 20:57
سلام مامانی نوژاجونی توی وبلاگم یه نظرخواهی کردم ممنون میشم نظرشمارم بدونم اینام واسه نوژاجون
محمد
25 اسفند 91 15:37
محمد
27 اسفند 91 11:12
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 16:08
پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررک
زهره مامان هلیا
28 اسفند 91 11:27
آخی فداش شم چه دخملی این نوژا نوژا خانومی و اسما جون پیشاپیش عیدتون مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان یاشار
28 اسفند 91 16:54
جیگر این فرشته کوچولو رو سال نوتون پیشاپیش مبارک خانومی
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 11:27
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک
مامان سها
3 فروردین 92 6:36
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 9:41
سلام خانومی سال نو مبارک
متین من
19 فروردین 92 2:15
سلام خوبین منم از شیراز هستم دوست دارم بیشترباهاتون اشنابشم وهمدیگرولینک کنیم منتظرخبرازطرف شماهستم ادرس وبلاگمو گذاشتم خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم نوژا می باشد